facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Jednotná správa internetového i kamenného obchodu

Společnost Shoptet představila novou službu „Pokladna“, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému. Propojuje on-line a off-line prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Jednoduchost a vše na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod.



Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem nového rozšíření služby Shoptet.cz. Jeho součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už se jedná o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným.

 

V rámci „Pokladny“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat také tento doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

 

Výhodou pro obchodníky jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

 

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první 3 měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 Kč za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN a běžnou i termo tiskárnou, včetně tiskáren určených pro tisk účtenek.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.