Jednotná správa internetového i kamenného obchodu

Společnost Shoptet představila novou službu „Pokladna“, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému. Propojuje on-line a off-line prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Jednoduchost a vše na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod.



Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem nového rozšíření služby Shoptet.cz. Jeho součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už se jedná o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným.

 

V rámci „Pokladny“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat také tento doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

 

Výhodou pro obchodníky jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

 

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první 3 měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 Kč za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN a běžnou i termo tiskárnou, včetně tiskáren určených pro tisk účtenek.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?