Jednotná správa internetového i kamenného obchodu

Společnost Shoptet představila novou službu „Pokladna“, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému. Propojuje on-line a off-line prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Jednoduchost a vše na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod.



Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem nového rozšíření služby Shoptet.cz. Jeho součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už se jedná o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným.

 

V rámci „Pokladny“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat také tento doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

 

Výhodou pro obchodníky jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

 

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první 3 měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 Kč za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN a běžnou i termo tiskárnou, včetně tiskáren určených pro tisk účtenek.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.