facebook LinkedIN LinkedIN - follow

DCI MySite řídí sklady ve společnosti AKT

akt_dci_1020.jpgPlastikářská firma AKT z Jablonce nad Nisou bude řídit sklad materiálu a finálních výrobků pomocí již osvědčeného Warehouse Management Systému DCI MySite od společnosti Aimtec. Projekt přinese detailní sledovatelnost pohybu všech palet uvnitř společnosti a palet odcházejících k zákazníkům a sledování spotřeby materiálu na konkrétní výrobní zakázku. V současné době je ve společnosti AKT v provozu systém DCI MySite pro evidenci rozpracované a hotové výroby a sledování přesunů polotovarů a hotové výroby mezi dvěma sklady v Jablonci nad Nisou. Vedení AKT se rozhodlo rozšířit stávající systém o řízení skladu materiálu a finálních výrobků s podporou expedice. Systém DCI MySite tak pokryje firemní procesy od příjmu materiálu až po expedici hotových výrobků a bude plně integrovaný na podnikový informační systém ABAS.

V systému DCI MySite budou nastaveny následující procesy: příjem materiálu na nákupní objednávku, vytvoření požadavku na materiál, výdej materiálu do výroby na základě výrobní zakázky, vrácení materiálu z výroby, příjem hotových výrobků na výrobní zakázku, příprava expedice, příjem z reklamace - inventury, kvalita – blokování a uvolnění. Přínosem řešení jsou přesné podklady pro plánování nákupu materiálu a výroby finálních produktů, dodržení pravidel FIFO v rámci celého procesu.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.