- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
DCI MySite řídí sklady ve společnosti AKT
Plastikářská firma AKT z Jablonce nad Nisou bude řídit sklad materiálu a finálních výrobků pomocí již osvědčeného Warehouse Management Systému DCI MySite od společnosti Aimtec. Projekt přinese detailní sledovatelnost pohybu všech palet uvnitř společnosti a palet odcházejících k zákazníkům a sledování spotřeby materiálu na konkrétní výrobní zakázku. V současné době je ve společnosti AKT v provozu systém DCI MySite pro evidenci rozpracované a hotové výroby a sledování přesunů polotovarů a hotové výroby mezi dvěma sklady v Jablonci nad Nisou. Vedení AKT se rozhodlo rozšířit stávající systém o řízení skladu materiálu a finálních výrobků s podporou expedice. Systém DCI MySite tak pokryje firemní procesy od příjmu materiálu až po expedici hotových výrobků a bude plně integrovaný na podnikový informační systém ABAS.

V systému DCI MySite budou nastaveny následující procesy: příjem materiálu na nákupní objednávku, vytvoření požadavku na materiál, výdej materiálu do výroby na základě výrobní zakázky, vrácení materiálu z výroby, příjem hotových výrobků na výrobní zakázku, příprava expedice, příjem z reklamace - inventury, kvalita – blokování a uvolnění. Přínosem řešení jsou přesné podklady pro plánování nákupu materiálu a výroby finálních produktů, dodržení pravidel FIFO v rámci celého procesu.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce









