Řešení Softec pomáhá řídit síť obchodních zástupců

Společnost SOFTEC zrealizovala a dodala svému klientovi, společnosti CAPITOL, dceřiné společnosti Kooperativa pojišťovna, řešení pro efektivní řízení sítě obchodníků s finančními produkty. Základním principem řešení je komplexní podpora řízení výrobních činností na úrovni sledování plánu setkání s klienty, realizovaných prodejních rozhovorů, uzavřených smluv, velikosti produkce, získaných nových kontaktů na klienty, přijatých nových spolupracovníků či řešení hrozících storen.



Řešení je postaveno jako aplikace pro inteligentní mobilní zařízení (smartphony). Podporuje práci obchodníků přímo v terénu a zpřístupňuje real-time informace manažerům. Manažer na každé úrovni tak má přehled o výkonech řízeného týmu včetně zobrazení v grafech. Na výsledky lze nahlížet přes různá časová období v granularitě podle sledovaných ukazatelů či podřízených obchodníků. Kromě absolutních hodnot je součástí i zobrazení aktuálního progresu sledovaných ukazatelů vůči předcházejícímu období.

 

Při návrhu aplikace byl kladen velký důraz na jednoduchost, intuitivnost práce s aplikací a minimální zátěž pro obchodníka. Obrazovky aplikace i logika ovládání jsou přizpůsobeny potřebám uživatelů a celé ovládání je user-friendly. Vyplnění denního reportu je pro obchodníka minutovou záležitostí, firma přitom získá cenné informace, které jí pomáhají řídit nejen spokojenost klientů, ale také svůj vlastní úspěch.

 

Společnost CAPITOL si od nasazeného řešení slibuje, že se jí podaří výrazně snížit pracnost při vyplňování a zpracování reportů od obchodníků - dnes tato operativa zatěžuje jak obchodníky, tak back-office společnosti. Nasazením nové aplikace se sníží pracnost celého zpracování a řízení, a to až o 35%. Dalším přínosem je snížení nákladů na dennodenní zasílání reportů - dnes jsou odesílány pomocí SMS. Obchodníci mohou tuto časovou úsporu investovat do lepší obsluhy klientů a na rozvíjení obchodu - což se pozitivně projeví v nárůstu obratu. Zde CAPITOL, akciová společnost očekává až 5 procentní nárůst oproti dnešnímu stavu.


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.