Řešení Softec pomáhá řídit síť obchodních zástupců

Společnost SOFTEC zrealizovala a dodala svému klientovi, společnosti CAPITOL, dceřiné společnosti Kooperativa pojišťovna, řešení pro efektivní řízení sítě obchodníků s finančními produkty. Základním principem řešení je komplexní podpora řízení výrobních činností na úrovni sledování plánu setkání s klienty, realizovaných prodejních rozhovorů, uzavřených smluv, velikosti produkce, získaných nových kontaktů na klienty, přijatých nových spolupracovníků či řešení hrozících storen.



Řešení je postaveno jako aplikace pro inteligentní mobilní zařízení (smartphony). Podporuje práci obchodníků přímo v terénu a zpřístupňuje real-time informace manažerům. Manažer na každé úrovni tak má přehled o výkonech řízeného týmu včetně zobrazení v grafech. Na výsledky lze nahlížet přes různá časová období v granularitě podle sledovaných ukazatelů či podřízených obchodníků. Kromě absolutních hodnot je součástí i zobrazení aktuálního progresu sledovaných ukazatelů vůči předcházejícímu období.

 

Při návrhu aplikace byl kladen velký důraz na jednoduchost, intuitivnost práce s aplikací a minimální zátěž pro obchodníka. Obrazovky aplikace i logika ovládání jsou přizpůsobeny potřebám uživatelů a celé ovládání je user-friendly. Vyplnění denního reportu je pro obchodníka minutovou záležitostí, firma přitom získá cenné informace, které jí pomáhají řídit nejen spokojenost klientů, ale také svůj vlastní úspěch.

 

Společnost CAPITOL si od nasazeného řešení slibuje, že se jí podaří výrazně snížit pracnost při vyplňování a zpracování reportů od obchodníků - dnes tato operativa zatěžuje jak obchodníky, tak back-office společnosti. Nasazením nové aplikace se sníží pracnost celého zpracování a řízení, a to až o 35%. Dalším přínosem je snížení nákladů na dennodenní zasílání reportů - dnes jsou odesílány pomocí SMS. Obchodníci mohou tuto časovou úsporu investovat do lepší obsluhy klientů a na rozvíjení obchodu - což se pozitivně projeví v nárůstu obratu. Zde CAPITOL, akciová společnost očekává až 5 procentní nárůst oproti dnešnímu stavu.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.