facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Řešení Softec pomáhá řídit síť obchodních zástupců

Společnost SOFTEC zrealizovala a dodala svému klientovi, společnosti CAPITOL, dceřiné společnosti Kooperativa pojišťovna, řešení pro efektivní řízení sítě obchodníků s finančními produkty. Základním principem řešení je komplexní podpora řízení výrobních činností na úrovni sledování plánu setkání s klienty, realizovaných prodejních rozhovorů, uzavřených smluv, velikosti produkce, získaných nových kontaktů na klienty, přijatých nových spolupracovníků či řešení hrozících storen.



Řešení je postaveno jako aplikace pro inteligentní mobilní zařízení (smartphony). Podporuje práci obchodníků přímo v terénu a zpřístupňuje real-time informace manažerům. Manažer na každé úrovni tak má přehled o výkonech řízeného týmu včetně zobrazení v grafech. Na výsledky lze nahlížet přes různá časová období v granularitě podle sledovaných ukazatelů či podřízených obchodníků. Kromě absolutních hodnot je součástí i zobrazení aktuálního progresu sledovaných ukazatelů vůči předcházejícímu období.

 

Při návrhu aplikace byl kladen velký důraz na jednoduchost, intuitivnost práce s aplikací a minimální zátěž pro obchodníka. Obrazovky aplikace i logika ovládání jsou přizpůsobeny potřebám uživatelů a celé ovládání je user-friendly. Vyplnění denního reportu je pro obchodníka minutovou záležitostí, firma přitom získá cenné informace, které jí pomáhají řídit nejen spokojenost klientů, ale také svůj vlastní úspěch.

 

Společnost CAPITOL si od nasazeného řešení slibuje, že se jí podaří výrazně snížit pracnost při vyplňování a zpracování reportů od obchodníků - dnes tato operativa zatěžuje jak obchodníky, tak back-office společnosti. Nasazením nové aplikace se sníží pracnost celého zpracování a řízení, a to až o 35%. Dalším přínosem je snížení nákladů na dennodenní zasílání reportů - dnes jsou odesílány pomocí SMS. Obchodníci mohou tuto časovou úsporu investovat do lepší obsluhy klientů a na rozvíjení obchodu - což se pozitivně projeví v nárůstu obratu. Zde CAPITOL, akciová společnost očekává až 5 procentní nárůst oproti dnešnímu stavu.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.