- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Řešení Softec pomáhá řídit síť obchodních zástupců
Společnost SOFTEC zrealizovala a dodala svému klientovi, společnosti CAPITOL, dceřiné společnosti Kooperativa pojišťovna, řešení pro efektivní řízení sítě obchodníků s finančními produkty. Základním principem řešení je komplexní podpora řízení výrobních činností na úrovni sledování plánu setkání s klienty, realizovaných prodejních rozhovorů, uzavřených smluv, velikosti produkce, získaných nových kontaktů na klienty, přijatých nových spolupracovníků či řešení hrozících storen.


Řešení je postaveno jako aplikace pro inteligentní mobilní zařízení (smartphony). Podporuje práci obchodníků přímo v terénu a zpřístupňuje real-time informace manažerům. Manažer na každé úrovni tak má přehled o výkonech řízeného týmu včetně zobrazení v grafech. Na výsledky lze nahlížet přes různá časová období v granularitě podle sledovaných ukazatelů či podřízených obchodníků. Kromě absolutních hodnot je součástí i zobrazení aktuálního progresu sledovaných ukazatelů vůči předcházejícímu období.
Při návrhu aplikace byl kladen velký důraz na jednoduchost, intuitivnost práce s aplikací a minimální zátěž pro obchodníka. Obrazovky aplikace i logika ovládání jsou přizpůsobeny potřebám uživatelů a celé ovládání je user-friendly. Vyplnění denního reportu je pro obchodníka minutovou záležitostí, firma přitom získá cenné informace, které jí pomáhají řídit nejen spokojenost klientů, ale také svůj vlastní úspěch.
Společnost CAPITOL si od nasazeného řešení slibuje, že se jí podaří výrazně snížit pracnost při vyplňování a zpracování reportů od obchodníků - dnes tato operativa zatěžuje jak obchodníky, tak back-office společnosti. Nasazením nové aplikace se sníží pracnost celého zpracování a řízení, a to až o 35%. Dalším přínosem je snížení nákladů na dennodenní zasílání reportů - dnes jsou odesílány pomocí SMS. Obchodníci mohou tuto časovou úsporu investovat do lepší obsluhy klientů a na rozvíjení obchodu - což se pozitivně projeví v nárůstu obratu. Zde CAPITOL, akciová společnost očekává až 5 procentní nárůst oproti dnešnímu stavu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |