facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Komerční banka nabízí aplikaci pro iWatch

Řešení od společnosti Cleverlance umožnilo Komerční bance být první z českých bank, která nabídla samostatnou aplikaci pro iWatch. Banka aplikaci představila při příležitosti zahájení prodeje iWatch v České republice. Cleverlance dlouhodobě zastřešuje vývoj aplikací Komerční banky pro mobily a tablety. V porovnání s mobilními telefony a tablety disponují hodinky výrazně menším displejem, což bylo výzvou pro vývojáře. Bylo třeba nadefinovat nejdůležitější aktuální data k zobrazení. Prvotně jsou k dispozici tři funkce: určení zůstatku na účtu, tři poslední transakce a mapa bankomatů v okolí.



Cílem Komerční banky i Cleverlance je co největší spokojenost uživatelů, proto plánují sběr dat a připomínek právě od nich, aby vývoj nových funkcí co nejvíce reflektoval jejich potřeby a zvyky. Aplikace běží na zařízeních s operačním systémem iOS.

„Aplikace pro hodinky Apple Watch doplňuje naši nabídku inovací, která navazuje na Touch ID a 3D Touch představené v loňském roce. I letos se mohou naši klienti těšit na průlomová řešení nejenom v oblasti přímého bankovnictví, ale i mobilních plateb,“ uvedl Mojmír Prokop, zástupce výkonného ředitele marketingu a komunikace Komerční banky.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.