Komerční banka nabízí aplikaci pro iWatch

Řešení od společnosti Cleverlance umožnilo Komerční bance být první z českých bank, která nabídla samostatnou aplikaci pro iWatch. Banka aplikaci představila při příležitosti zahájení prodeje iWatch v České republice. Cleverlance dlouhodobě zastřešuje vývoj aplikací Komerční banky pro mobily a tablety. V porovnání s mobilními telefony a tablety disponují hodinky výrazně menším displejem, což bylo výzvou pro vývojáře. Bylo třeba nadefinovat nejdůležitější aktuální data k zobrazení. Prvotně jsou k dispozici tři funkce: určení zůstatku na účtu, tři poslední transakce a mapa bankomatů v okolí.



Cílem Komerční banky i Cleverlance je co největší spokojenost uživatelů, proto plánují sběr dat a připomínek právě od nich, aby vývoj nových funkcí co nejvíce reflektoval jejich potřeby a zvyky. Aplikace běží na zařízeních s operačním systémem iOS.

„Aplikace pro hodinky Apple Watch doplňuje naši nabídku inovací, která navazuje na Touch ID a 3D Touch představené v loňském roce. I letos se mohou naši klienti těšit na průlomová řešení nejenom v oblasti přímého bankovnictví, ale i mobilních plateb,“ uvedl Mojmír Prokop, zástupce výkonného ředitele marketingu a komunikace Komerční banky.


 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.