Banka ZUNO spustila aplikaci Mobile banking

Banka ZUNO představila novou aplikaci ZUNO Mobile banking, kterou pro ni vyvinula společnost ZENTITY. Vedle standardních funkcí, jako jsou přehled plateb či zadání příkazu, se aplikace pyšní některými novými prvky. Vyhledávání pobočky, bankomatu jakékoliv banky nebo pošty pomocí augmentované reality umožňuje doplnění přímého pohledu na okolí přes obrazovku o digitální informace vzdálenosti a směru. Další inovací je skener faktur a složenek, kdy aplikace pomocí OCR vyfotí fakturu či složenku, identifikuje potřebné údaje a automaticky vyplní příkaz k úhradě. Uživatelé si mohou přes aplikaci zažádat o založení účtu nebo spravovat termínované platby.



Aplikaci je možné využít u telefonů se systémem iOS 4 a vyšším a Android 2.2 a vyšším. ZUNO Mobile banking je lokalizována pro český a slovenský trh, což znamená, že uvádí místní měnový kurz, úrokové sazby či novinky. Aplikaci v dané zemi lze v nastavení změnit na českou, slovenskou a anglickou verzi.

 

První aktivace aplikace probíhá pomocí SMS kódu. Následně dojde ke spárování zařízení, účtu a serveru banky. Do mobilního bankovnictví se lze přihlásit pouze z jednoho přístroje, po vložení PIN kódu, který si uživatel sám zvolí při prvotní aktivaci.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.