facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ALD Automotive používá nové řešení pro vymáhání pohledávek

Společnost Unicorn Systems nasadila do provozu nový systém pro řešení vymáhání pohledávek, Finno Collect, ve společnosti ALD Automotive. Produkt byl plně integrován do prostředí ALD a nahrazuje současnou poloautomatickou evidenci vymáhaných případů. Hlavním přínosem implementace nového řešení je zvýšení efektivity a snížení chybovosti celého procesu vymáhání, od okamžiku vzniku případu až po jeho vyřešení.



V rámci implementace byly použity základní moduly řešení Finno Collect pro import a export dat, segmentaci, plánování a realizaci vymáhacích aktivit a pro tisky. Dále bylo řešení rozšířeno o funkcionalitu složek a hromadných operací.Výsledkem je systém, který přesně podporuje potřeby a vymáhací procesy ALD a snižuje jejich chybovost a náročnost na lidské zdroje.

 

„Od společnosti Unicorn Systems jsme vybrali produkt Finno Collect pro podporu vymáhání pohledávek, protože nejlépe vyhovoval našim požadavkům. Oceňujeme kvalitu, přístup a flexibilitu dodávky Unicorn Systems," říká Aleš Kruczek, Head of IT, ALD Automotive.

 

Produktová řada Finno společnosti Unicorn Systems podporuje vybrané business procesy řešené ve finančních institucích. Finno představuje sadu předpřipravených business agend, oborových best practices a technologických komponent variantně založených na hlavních a osvědčených technologiích.

 

  • Mezi klíčové vlastnosti patří:Jednotný design, logika a pracovní plocha pro všechny produkty rodiny Finno 
  • Možnost implementace Finno jako funkčního celku nebo integrace jednotlivých produktů do stávajícího prostředí klienta 
  • Možnost postupné rozšiřitelnosti celkového řešení 
  • Možnost využití různých technologií podle požadavků klienta

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.