Telefónica O2 implementovala řešení Oracle

Communications Unified Inventory Management

Telefónica O2 Czech Republic nasadila řešení Oracle Communications Unified Inventory Management v rámci svého transformovaného, uceleného systému podpory podniku a provozu (BSS/OSS). Telefónica O2 Czech Republic používala několik inventarizačních systémů, ať už vyvinutých vlastními silami nebo od třetích stran. Potřebovala jasně definovat, spravovat a sjednotit své služby zákazníkům, související logické prostředky (jako telefonní čísla a IP adresy) a fyzické prostředky (jako přepínače a směrovače), aby podstatně zkrátila dobu potřebnou k uvádění nových služeb a zautomatizovala plnění služeb. Projekt řídila společnost Ness Technologies, partner Oracle v České republice, a ta během tří měsíců implementovala řešení Oracle Communications Unified Inventory Management. To slouží v rámci ucelené architektury jednak jako katalog služeb zákazníkům a také pro vedení inventáře.



Integrace řešení Oracle Communications Unified Inventory Management se stávající architekturou BSS/OSS, která zahrnuje aplikaci Oracle Siebel CRM integrovanou s aplikacemi Oracle Communications Order and Service Management a Oracle Communications Service Activation, umožnila společnosti Telefónica O2 Czech Republic realizovat následující provozní přínosy:

  • 62% zkrácení doby potřebné k návrhu a spuštění nových konvergovaných pevných a mobilních služeb;
  • 47% zkrácení doby potřebné ke zprovoznění širokopásmových služeb.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.