- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nové dispečerské řešení na českém trhu
FLS Visitour pro workforce management

Německá společnost FLS GmbH přináší na český trh svůj software z oblasti workforce managementu. FLS VISITOUR je software pro optimální plánování termínů a tras pro organizace se servisní, popř. technickou službou, která je každý den na cestách. Pomocí FLS VISITOURU je možné plánovat termíny a trasy komplexně a zohlednit při tom stejnou měrou takové aspekty, jako jsou zaměření na servis, optimalizace nákladů a efektivní využívání zdrojů. S mobilními aplikacemi pro laptop nebo chytré telefony (smart phones, např. PDA, Blackberry, iPhone, iPad, Android, atd.) je koordinátor, či dispečer neustále ve spojení se svými servisními pracovníky. Všechna relevantní data příslušné zakázky je možné přenášet buď kompletně předem, nebo individuálně v reálném čase. Zaměstnanec pak může zakázku zpracovat mobilně a bez papíru a podat zpětné hlášení. Všechny informace jsou okamžitě centrálně k dispozici – lhostejno, zda jde o objednávku náhradního dílu, evidenci zakázky, zprávu o provedené návštěvě nebo podpis zákazníka.

| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










