Mangrow zefektivňuje výrobu světlometů

Firma Merz zavedla u společnosti Automotive Lighting první část svého systému Mangrow pro sběr dat z výroby. Systém Mangrow sbírá v reálném čase data na 16-ti místech výroby skel pro reflektory a to jak přímo ze strojů (časy cyklů, délky prostojů), tak také od obsluhy (druhy prostojů a zmetků). Získaná data jsou ihned k dispozici a jsou využívána pro okamžitou reakci na vzniklou situaci i pro vyhodnocování dat z dlouhodobého hlediska. Zavedením systému bylo dosaženo významného zlepšení ve schopnosti rychlé reakce na vzniklé situace ve výrobě. Díky vizualizaci a propracovanému systému alarmingu je o prostoji či zvýšené zmetkovitosti informován nejen údržbář nebo seřizovač, ale i kdokoliv, kdo má, nebo může, přispět ke zlepšení problematického stavu. V další fázi rozvoje systému se počítá s rozšířením směrem k hlubší integraci s dalšími firemními procesy a k dalšímu zlepšování efektivity výroby. Firma Merz v současnosti pracuje na zavedení systému pro sběr dat, monitoringu a řízení výroby v dalších částech výroby firmy Automotive Lighting.



 
  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?