Nový software pro řízení lidského kapitálu

Společnost Lawson Software oznámila, že uvede na trh novou softwarovou sadu pro strategické řízení lidského kapitálu (HCM – Human Capital Management). Nový softwar bude veřejnosti poprvé představen v Chicagu na konferenci o technologiích řízení lidského kapitálu s názvem ,HCM Battle‘ (v překladu Bitva o HCM), kde budou kromě Lawsonu prezentovat funkčnost svých HCM řešení také společnosti Workday a Oracle. Nové HCM řešení Lawsonu v sobě kombinuje základní funkčnost řízení lidských zdrojů se schopnostmi strategického HCM. Je navrženo tak, aby společnostem pomáhalo strategicky řídit, rozvíjet a budovat vztahy se zaměstnanci, stejně tak jako zlepšovat jejich schopnost identifikovat a rozvíjet špičkové talenty a potenciální nové vedoucí pracovníky. Pomáhá také zvyšovat ziskovost společnosti zapojováním pracovníků do její obchodní strategie.

Strategické HCM funkce jsou dodávány k základnímu výkonnému systému, který slouží především pro správu výplat a zaměstnaneckých výhod, dále pak pro správu samoobslužného systému pro zaměstnance (ESS – Employee Self Service), jakož i dalších nezbytných funkcí, které společnosti využívají pro řízení svých globálních potřeb v oblasti lidských zdrojů.
Nová SW sada společnosti Lawson, která bude dodávaná v modelu SaaS, je vyvíjena s použitím nástroje “Landmark Application Designer”. Ten umožňuje navrhnout ji pro IT prostředí orientované na služby (SOA). Použitím nástroje “Landmark” společnost Lawson zjednodušuje aplikace zmenšováním objemu zdrojového kódu potřebného pro vývoj, což může společnostem významně snížit množství práce potřebné pro implementaci a použití aplikace. SOA navíc zvyšuje flexibilitu tím, že umožňuje provádět údržbu a upgrade podle potřeby.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.