facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Maconomy uvedla People Planner 3.0

pp_1022.jpgSpolečnost Maconomy uvedla na trh People Planner 3.0 - nejnovější verzi svého řešení pro řízení zdrojů. Největší novinkou je integrace s Microsoft Outlook. People Planner poskytuje uživatelům jednoduchý a efektivní přehled o vývoji projektů a kapacitách, stejně tak dobře jako o kvalifikacích zaměstnanců a jejich současném i budoucím zatížení. Toto řešení integruje tři důležité procesy: plánování projektů, zdrojů a zaměstnanců. People Plannerem 3.0 nyní nabízí plné propojení s Microsoft Outlook. To znamená, že schůzky s klienty a úkoly, které si zaměstnanec zadá ve svém kalendáři, jsou pak automaticky synchronizovány s People Plannerem. To umožňuje projektovým manažerům a vedoucím oddělení mít v People Planneru aktuální přehled o všech zdrojích společnosti.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.