Maconomy uvedla People Planner 3.0

pp_1022.jpgSpolečnost Maconomy uvedla na trh People Planner 3.0 - nejnovější verzi svého řešení pro řízení zdrojů. Největší novinkou je integrace s Microsoft Outlook. People Planner poskytuje uživatelům jednoduchý a efektivní přehled o vývoji projektů a kapacitách, stejně tak dobře jako o kvalifikacích zaměstnanců a jejich současném i budoucím zatížení. Toto řešení integruje tři důležité procesy: plánování projektů, zdrojů a zaměstnanců. People Plannerem 3.0 nyní nabízí plné propojení s Microsoft Outlook. To znamená, že schůzky s klienty a úkoly, které si zaměstnanec zadá ve svém kalendáři, jsou pak automaticky synchronizovány s People Plannerem. To umožňuje projektovým manažerům a vedoucím oddělení mít v People Planneru aktuální přehled o všech zdrojích společnosti.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.