facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Dynamica dodala oborové HR řešení personální agentuře CentralWork

Personální agentura CentralWork spravuje svou agendu pomocí systému, který vyvinula a implementovala společnost Dynamica. Oborové řešení pro řízení lidských zdrojů je založené na platformě Microsoft Dynamics CRM.



Základní úlohou informačního systému je usnadnění každodenní práce konzultantů CentralWork a jednoduchý online přístup k informacím důležitým pro rozvoj firmy. „Ve výběrovém řízení jsme se rozhodli pro společnost Dynamica. Ocenili jsme především zkušenosti s implementacemi oborového řešení v personálních agenturách podobného typu, jako je naše,“ zdůvodnil výběr dodavatele jednatel CentralWork Ivan Tkáč.

 

Důvodem pro přechod na nové řešení bylo snížení rutinní administrativní zátěž, zájem provázat jednotlivé agendy společnosti a potřeba mít detailní přehled o práci konzultantů. Implementace, kterou za Dynamicu vedl Dušan Stehlík,trvala i s analytickými pracemi 8 měsíců.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.