Dynamica dodala oborové HR řešení personální agentuře CentralWork

Personální agentura CentralWork spravuje svou agendu pomocí systému, který vyvinula a implementovala společnost Dynamica. Oborové řešení pro řízení lidských zdrojů je založené na platformě Microsoft Dynamics CRM.



Základní úlohou informačního systému je usnadnění každodenní práce konzultantů CentralWork a jednoduchý online přístup k informacím důležitým pro rozvoj firmy. „Ve výběrovém řízení jsme se rozhodli pro společnost Dynamica. Ocenili jsme především zkušenosti s implementacemi oborového řešení v personálních agenturách podobného typu, jako je naše,“ zdůvodnil výběr dodavatele jednatel CentralWork Ivan Tkáč.

 

Důvodem pro přechod na nové řešení bylo snížení rutinní administrativní zátěž, zájem provázat jednotlivé agendy společnosti a potřeba mít detailní přehled o práci konzultantů. Implementace, kterou za Dynamicu vedl Dušan Stehlík,trvala i s analytickými pracemi 8 měsíců.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.