facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Dynamica dodala oborové HR řešení personální agentuře CentralWork

Personální agentura CentralWork spravuje svou agendu pomocí systému, který vyvinula a implementovala společnost Dynamica. Oborové řešení pro řízení lidských zdrojů je založené na platformě Microsoft Dynamics CRM.



Základní úlohou informačního systému je usnadnění každodenní práce konzultantů CentralWork a jednoduchý online přístup k informacím důležitým pro rozvoj firmy. „Ve výběrovém řízení jsme se rozhodli pro společnost Dynamica. Ocenili jsme především zkušenosti s implementacemi oborového řešení v personálních agenturách podobného typu, jako je naše,“ zdůvodnil výběr dodavatele jednatel CentralWork Ivan Tkáč.

 

Důvodem pro přechod na nové řešení bylo snížení rutinní administrativní zátěž, zájem provázat jednotlivé agendy společnosti a potřeba mít detailní přehled o práci konzultantů. Implementace, kterou za Dynamicu vedl Dušan Stehlík,trvala i s analytickými pracemi 8 měsíců.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.