Y Soft zvolil pro podporu zahraniční expanze IFS Aplikace

Společnost IFS oznámila, že se brněnská firma Y Soft, poskytovatel tiskových řešení, rozhodla nasadit řešení IFS Aplikace. Společnost Y Soft potřebovala řešení pro plánování podnikových zdrojů (ERP), které dokáže podporovat její klíčové obchodní procesy, umožní jediným systémem nahradit řadu starších aplikací a poskytne lokalizovanou podporu pro podnikání v regionech, kde Y Soft působí. Po komplexním vyhodnocení trhu s podnikovým softwarem byly jako ERP systém vybrány IFS Aplikace. Toto řešení bude nasazeno pro přibližně 300 zaměstnanců v centrále společnosti Y Soft i v jejích pobočkách ve Velké Británii, Francii, Maďarsku, USA, Austrálii, Japonsku, Singapuru, Izraeli a Spojených arabských emirátech.



Y Soft bude využívat především moduly financí, logistiky a servisu. IFS kromě implementace samotného systému v České republice zajistí i legislativní a lokalizační nastavení v požadovaných destinacích. Unikátní přidanou hodnotou je jedna smlouva s jedním podpisem zajištující podporu ve všech uvedených lokalitách.

 

Řešení společnosti IFS poskytuje podporu pro finanční řízení, HR (Lidské zdroje), výrobu, distribuci, řízení služeb, správu dokumentů a business analytics. Společnost Y Soft bude moci pro své obchodní procesy využít i mobilní nástroje, které jsou součástí systému IFS Aplikace. Pro mobilní schvalování nákupních objednávek, přijatých faktur, cestovních nákladů bude využívána aplikace IFS Notify Me. Dále IFS Time Tracker pro projektové výkaznictví, příp. IFS Trip Tracker pro reporting cestovních nákladů. Podle plánu implementace bude řešení v ČR uvedeno do ostrého provozu v září roku 2016 a nasazení do mezinárodních poboček společnosti Y Soft se uskuteční do října 2017.


 
  

- PR -

Repasované notebooky: Kupte chytře a šetřete při tom přírodu

Potřebujete nový notebook, ale nechce se vám utrácet zbytečně? Repasované notebooky nabízejí výkon prémiových značek za zlomek původní ceny. Navíc jsou ekologickou volbou a všechny prošly důkladnou kontrolou. Zjistěte, proč se vyplatí vsadit právě na repasy.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.