WinStrom podporuje e-Fakturu ISDOC

Společnost WinStrom se počátkem května 2009 přihlásila k deklaraci o společném postupu v oblasti elektronické fakturace v ČR, kterou organizuje sdružení SPIS. Současně s tím vydala verzi produktu WinStrom, která podporuje elektronickou fakturu ISDOC a zažádala o oficiální certifikaci sdružením SPIS. Dnes již běžnou elektronickou fakturaci ve formátu PDF je stále nutné ručně přepisovat do účetnictví. V nedávné době byl sdružením SPIS definován standardní formát e-Faktury jménem ISDOC, jehož budoucí podporu ohlásili téměř všichni výrobci ekonomických systémů v ČR. Díky této podpoře si mohou firmy posílat faktury elektronicky s možností snadného importu do systému. Odpadne tak zdlouhavé přepisování s vyloučením chyb či zneužití. I když WinStrom ještě není oficiálně certifikován pro ISDOC, jeho podpora je již úplná a funkční.



WinStrom 10 je moderní ekonomický systém (účetnictví) určený pro malé a střední firmy či firmy vedoucí účetnictví. Funkčností pokrývá podvojné účetnictví, daňovou evidenci, fakturaci, pokladní a bankovní doklady včetně homebankingu, skladového hospodářství, evidencí majetku a leasingu, mezd, pohledávek/závazků, účetních výstupů a řady dalších modulů. Program poskytuje intuitivní uživatelské rozhraní s podporou evropské legislativy, je plně lokalizovatelný do jiných jazyků a podporuje vzdálený přístup přes Internet.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.