facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Webový klient K2 přináší řadu inovací

Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. V nové verzi se změnil nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek. Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém hovoru lze vytvořit záznam v modulu CRM, dále také vytvořit statistiky (nepřijaté hovory, přijaté hovory, volaná čísla, délka vyzvánění), ale také nastavit přesměrování hovorů apod.



Zpřístupnění modulu Zakázky ve webovém klientu K2 usnadní práci především obchodním zástupcům, kteří nyní mohou přímo na schůzce u zákazníka poradit s výběrem zboží a z terénu objednat celou zakázku. Tento modul je navíc propojen i se čtečkou čárových kódů.

 

Úplně novým modulem celého IS K2, a tedy i webového klienta K2, je modul Úkoly. Jedná se o klasické zadávání, vyřizování a kontrolu úkolů. Prostřednictvím webového klienta získává uživatel plný přístup k tomuto modulu, což znamená, že úkoly lze sjednávat, řešit či delegovat například i z domova nebo odkudkoli. Součástí tohoto modulu je i možnost označit úkol za vyřešený.

 

K dalším změnám webového klienta patří určitě zavedení notifikací, grupování, tedy vytváření skupin podle dané hodnoty daného pole, nově též fungují odkazy na jednotlivé osoby atd.


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

  

- Inzerce -

ERP systém Esyco Business spravuje skladové procesy ve společnosti VIAKOM CZ, s. r. o.

VIAKOMSpo­leč­nost VIAKOM je od ro­ku 1999 před­ní do­voz­ce a vel­ko­ob­chod ka­me­ro­vých sys­té­mů. Na­bí­zí­me ši­ro­ké port­fo­lio pro­vě­ře­ných a kva­lit­ních pro­duk­tů, vy­so­kou skla­do­vou dos­tup­nost ce­lé­ho sor­ti­men­tu, tech­nic­kou pod­po­ru cer­ti­fi­ko­va­ných spe­ci­a­lis­tů a v ne­pos­led­ní řa­dě pro­zá­kaz­nic­ký in­di­vi­du­ál­ní pří­stup. Na­bí­ze­né pro­duk­ty ode­bí­ra­jí zá­kaz­ní­ci na­příč ce­lým tr­hem včet­ně stát­ní sprá­vy. Kva­li­tu fir­my si ob­lí­bi­li i za­hra­nič­ní zá­kaz­ní­ci z Ev­rop­ské unie.

Helios
- inzerce -