facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Webový klient K2 přináší řadu inovací

Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. V nové verzi se změnil nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek. Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém hovoru lze vytvořit záznam v modulu CRM, dále také vytvořit statistiky (nepřijaté hovory, přijaté hovory, volaná čísla, délka vyzvánění), ale také nastavit přesměrování hovorů apod.



Zpřístupnění modulu Zakázky ve webovém klientu K2 usnadní práci především obchodním zástupcům, kteří nyní mohou přímo na schůzce u zákazníka poradit s výběrem zboží a z terénu objednat celou zakázku. Tento modul je navíc propojen i se čtečkou čárových kódů.

 

Úplně novým modulem celého IS K2, a tedy i webového klienta K2, je modul Úkoly. Jedná se o klasické zadávání, vyřizování a kontrolu úkolů. Prostřednictvím webového klienta získává uživatel plný přístup k tomuto modulu, což znamená, že úkoly lze sjednávat, řešit či delegovat například i z domova nebo odkudkoli. Součástí tohoto modulu je i možnost označit úkol za vyřešený.

 

K dalším změnám webového klienta patří určitě zavedení notifikací, grupování, tedy vytváření skupin podle dané hodnoty daného pole, nově též fungují odkazy na jednotlivé osoby atd.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.