facebook LinkedIN LinkedIN - follow

V čem pomáhá informační systém Esyco Business obchodním a distribučním firmám již 20 let?

-PR-

Válečkový dopravník, ed systemSystém Esyco využívají především obchodní nebo distribuční společnosti, pro které jsou zásadní správně nastavené a fungující procesy ve skladu a jejich vzájemné online propojení s e-shopem a ekonomickou částí.


Řízení těchto procesů jednotným informačním systémem jim umožňuje tvořit predikce, zajišťovat vyšší objemy objednávek, stanovovat ceny, plánovat zavedení nového produktu, oslovovat relevantní zákazníky, řešit rychleji reklamace a mnoho dalšího, což s běžným účetním systémem není možné.

Potřebujete odbavit objednávky rychleji, s menší chybovostí a se stejným počtem skladníků?
Zavedením řízeného skladu, který s pomocí čteček čárových kódů určuje přesnou pozici zboží ve skladu a eliminuje chyby v záměnách zboží z 95 %, je to snadné. Víme z praxe, že objednávky jsou tak vyřizovány 2x rychleji a firma dosahuje vyššího obratu. Zároveň je zajištěna snadná zastupitelnost například v případě brigádníků, kteří nepotřebují složité zaškolování a systém je automaticky navádí.
U skladů provádíme také jejich zasíťování a kompletní servis od prověření propustnosti, zaměření, návrhu implementace, oživení až po dohled. Mobilní terminály (scannery) dodáváme ve spolupráci se společností Zebra.

A co napojení e-shopu?
Výhodou online propojení systému je právě to, že dokáže v reálném čase předávat data o dostupnosti zboží, zboží v rezervaci, reklamacích, doplňovat zboží přímo od dodavatele apod. Z e-shopu naopak zpracuje data o objednávkách, zákaznících, poptávkách, fakturaci, objemech apod. Následně lze všechna získaná data použít pro další predikce a business plány (například s pomocí Power BI). Administrace e-shopu je součástí systému.

Jde tedy z velké míry také o automatizaci firemních procesů?
V podstatě je to tak. Implementací a nastavením systému Esyco se většina procesů zautomatizuje a poběží na „pozadí“, nebudou vyžadovat neustálou kontrolu, časovou angažovanost pracovníků nebo náročnou e-mailovou komunikaci. S Esyco můžete například automaticky odesílat objednávky přímo na dopravce v momentě, kdy skladník vyskladní daný počet zboží.

Udrží s námi v případě rozvoje systém krok?
Systém Esyco je záměrně vyvíjen tak, aby podporoval firmy v jejich rozvoji. Kromě nachystané legislativy a registraci k DPH funguje mezi společnostmi automatický přeprodej, takže ze skladu v ČR lze vyřizovat objednávky ostatních zemí a pod jejich hlavičkou. Například u jednoho z našich klientů spravuje Esyco 7 e-shopů po celé Evropě. Dalším příkladem může být Esyco u předního IT distributora eD system, kde zvládá odbavit až tisíce zásilek denně.
Součástí je následný support, který zajišťuje tým odborných konzultantů a odbavuje požadavky zákazníků prostřednictvím helpdesku a nastavených servisních procesů. Zákazníkům vyhovuje zejména to, že se mohou obrátit jen na jednoho dodavatele, který se orientuje ve všech oblastech. Nemusí tak řešit s jedním dodavatelem e-shop, s dalším dodavatelem sklady nebo zasíťování a ještě s dalším například reklamace.
„Aplikace ve skenerech nám pomáhá také při inventurách, které jsme výrazně zkrátili a nemusíme jimi trávit víkendy. Další funkce aplikace jako informace o produktu nebo o lokaci po přečtení čárového kódu jsou pro skladníky vítanou pomocí pro jednoduchý přehled. Celkově je naše expedice výrazně rychlejší, přehled o skladu daleko přesnější, a navíc sjednocený s informacemi na e-shopu a v informačním systému Esyco Business,“ říká o systému Esyco Business Aleš Mrkáček ze společnosti VIAKOM CZ, s. r. o.

ElinkX

Michal Szwan, MBA Michal Szwan, MBA
Autor článku je obchodní manažer společnosti E LINKX, a. s.