T-Systems představuje řešení SAP jako službu

Společnost T-Systems Czech Republic podepsala novou smlouvu se společností SAP ČR. Tato smlouva přináší nový obchodní model určený pro standardní aplikace a odvětvová řešení SAP, který umožňuje provozovat SAP jako službu (SAP as a Service). T-Systems tak nabízí flexibilní řešení, které v sobě spojuje přednosti informačního systému SAP s obchodním modelem založeným na kombinaci flexibilního poskytování ICT infrastruktury, licencí SAP a implementace. Tyto součásti tvoří kompaktní koncept „solution as a service“. Zákazník nemusí vynakládat počáteční investice a veškeré náklady jsou účtovány flexibilně formou pravidelných měsíčních splátek po předem sjednanou dobu.



Provoz infrastruktury pro SAP řešení jako služba je zajištěn na bázi cloud computingu. Výpočetní výkon je poskytován na cloud computingové platformě v datovém centru společnosti T-Systems umístěném na území České republiky. Zákazník nemusí investovat do vlastní infrastruktury pro provoz ERP systému a tím je odbourána podstatná část prvotní investice. Služba dynamické SAP infrastruktury navíc umožňuje vysokou variabilitu a flexibilitu. Zákazník má možnost měnit množství odebíraných služeb na základě aktuálních potřeb.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.