Systém pro blokový trh s elektřinou

Společnost Logica ve spolupráci se společností INDRA Czech Republic zajistila od 1. února 2008 spuštění obchodního systému pro blokový trh Operátora trhu s elektřinou (OTE). Systém blokového trhu OTE umožňuje rozšířit stávající nabídku obchodování pro účastníky trhu s elektřinou o novou formu organizovaného trhu, kde jsou realizovány obchody s tzv. krátkodobými produkty – bloky s denní délkou platnosti dodávky elektřiny. Celý systém je však velmi flexibilní a umožňuje tak OTE v budoucnu rychle reagovat na vyvíjecí se požadavky trhu. V současné době lze obchodovat s denními bloky Base, Peak a OffPeak.



V systému blokového trhu OTE se obchoduje formou tzv. anonymního kontinuálního obchodování. Účastníci průběžně zadávají své objednávky prostřednictvím elektronického obchodního portálu OTE. Systém pak automaticky zajišťuje párování objednávek, sledování a řízení finančních rizik, finanční vypořádání i návaznost na realizaci skutečných dodávek elektřiny a poskytuje účastníkům aktuální informace z obchodování. Pro komunikaci se systémem mohou účastníci využívat webové stránky obchodního portálu nebo automatické rozhraní, pomocí kterého je zajišťována přímá výměna dat mezi systémem OTE a obchodním systémem účastníka.

 

Systém blokového trhu byl realizován jako rozšíření stávajícího centrálního systému OTE o nový modul splňující veškeré standardy systémů OTE, ke kterým patří například vysoké zabezpečení komunikace s využitím elektronického podpisu nebo aplikační podpora českého a anglického jazyka.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.