facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Systém evidence záručních oprav

KAKTUS vytvořil nový software pro PANASONIC CZECH REPUBLIC

Společnost KAKTUS Software oznámila, že uvedla do provozu novou verzi systému evidence záručních oprav Panaservis společnosti PANASONIC CZECH REPUBLIC. Jedná se již o jeho druhou generaci, která vznikla na základě dlouhodobé vzájemné spolupráce obou společností. Primární změnou oproti první generaci byla konverze z nativní aplikace na webové řešení. Zároveň byl Panaservis propojen se systémem SAP, což nyní umožňuje online spolupráci s dalšími systémy a tím zvyšuje efektivitu kontroly prováděných oprav. Aktuální verze systému Panaservis obsahuje základní moduly pokrývající primární správu servisních událostí a dále zde byly integrovány moduly pro komunikaci s kurýrními službami. V rámci další fáze projektu bude následovat vývoj a integrace komunikačních modulů pro automatizaci transferu dat. Panaservis je plně uživatelsky integrován do stávajícího mezinárodního systému společnosti PANASONIC. Systém byl vyvíjen po dobu pěti měsíců v prostředí .NET za použití programovacího jazyka C# a databázového serveru SQL 2005.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?