Společnost Filuna nasadila IS i/2

Společnost DATA-NORMS oznámila dokončení projektu implementace ERP systému i/2 ve firmě Filuna, která je provozovatelem maloobchodního Zahradního centra se širokým sortimentem zboží pro zahradu, dům a byt. Hlavním cílem nasazení nového podnikového informačního systému bylo plně integrované propojení maloobchodních pokladen se skladovou a účetní evidencí v ERP systému i/2. Centrální řešení pokladen POS přináší přehled o prodaném zboží a přispívá k efektivnímu řízení sortimentu, cen, slev a prodejních akcí. Oblast backoffice využívá zejména finanční, skladové, prodejní a nákupní moduly jak pro maloobchodní sortiment, tak i pro evidenci výroby a prodeje květinových semen. Filuna využívá i možnost vedení dodavatelských konsignačních skladů. Celé řešení je založeno na maximálním využití evidence skladového i prodejního sortimentu pomocí čárových kódů. Data z ERP systému včetně názvů a popisků jsou následně využita pro tisk štítků pro přímé i regálové označení zboží.



K hlavním přínosům nasazení nového pokladního systému s moderním dotykovým displejem se řadí zejména zrychlení obsluhy pokladen a snížení administrativní zátěže prodavačů. Díky přímému propojení offline pokladen s centrálou je umožněno online sledování aktuálních skladových zásob. Pro vybrané zákazníky umožňují pokladny i/2 POS odběr zboží na fakturu nebo naopak příjem hotovostní platby konkrétní faktury. Široce je využita i možnost příjmu hotovostních plateb v EURO pomocí centrálně řízeného nastavení kursů. Samozřejmostí je individuální účtenka opatřená čárovým kódem, logem firmy a tisk libovolného doprovodného textu. Nové řešení také umožnilo podporu věrnostního systému pro maloobchodní zákazníky včetně zákaznických karet, marketingových akcí a nabídky výhodných cen a služeb pro vážené zákazníky. K dalším přínosům se řadí využití vlastních platebních poukázek včetně jejich vydávání přímo na pokladně a následné sledování pomocí unikátního čísla každé poukázky. Jako novou možnost komunikace se zákazníky je možné použít vestavěnou podporu zasílání SMS zpráv.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.