- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Společnost Filuna nasadila IS i/2

Společnost DATA-NORMS oznámila dokončení projektu implementace ERP systému i/2 ve firmě Filuna, která je provozovatelem maloobchodního Zahradního centra se širokým sortimentem zboží pro zahradu, dům a byt. Hlavním cílem nasazení nového podnikového informačního systému bylo plně integrované propojení maloobchodních pokladen se skladovou a účetní evidencí v ERP systému i/2. Centrální řešení pokladen POS přináší přehled o prodaném zboží a přispívá k efektivnímu řízení sortimentu, cen, slev a prodejních akcí. Oblast backoffice využívá zejména finanční, skladové, prodejní a nákupní moduly jak pro maloobchodní sortiment, tak i pro evidenci výroby a prodeje květinových semen. Filuna využívá i možnost vedení dodavatelských konsignačních skladů. Celé řešení je založeno na maximálním využití evidence skladového i prodejního sortimentu pomocí čárových kódů. Data z ERP systému včetně názvů a popisků jsou následně využita pro tisk štítků pro přímé i regálové označení zboží.

K hlavním přínosům nasazení nového pokladního systému s moderním dotykovým displejem se řadí zejména zrychlení obsluhy pokladen a snížení administrativní zátěže prodavačů. Díky přímému propojení offline pokladen s centrálou je umožněno online sledování aktuálních skladových zásob. Pro vybrané zákazníky umožňují pokladny i/2 POS odběr zboží na fakturu nebo naopak příjem hotovostní platby konkrétní faktury. Široce je využita i možnost příjmu hotovostních plateb v EURO pomocí centrálně řízeného nastavení kursů. Samozřejmostí je individuální účtenka opatřená čárovým kódem, logem firmy a tisk libovolného doprovodného textu. Nové řešení také umožnilo podporu věrnostního systému pro maloobchodní zákazníky včetně zákaznických karet, marketingových akcí a nabídky výhodných cen a služeb pro vážené zákazníky. K dalším přínosům se řadí využití vlastních platebních poukázek včetně jejich vydávání přímo na pokladně a následné sledování pomocí unikátního čísla každé poukázky. Jako novou možnost komunikace se zákazníky je možné použít vestavěnou podporu zasílání SMS zpráv.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










