Skupina KKCG implementovala Infor PM

Společnost Infor oznámila, že KKCG, nadnárodní finanční a investiční skupina se sídlem v Praze, využívá řešení Infor Performance Management (Infor PM) v oblastech automatizace zpracování údajů pro potřeby skupiny, holdingového reportingu, controllingu a plánování celé skupiny. Automatizovaná konsolidace údajů a zpracování standardního reportingu poskytuje KKCG efektivnější řízení obchodní výkonnosti jednotlivých společností, subholdingů a v cílovém stavu celé skupiny.



V rámci nasazení Infor PM byly zpracovány agendy finančních výkazů, investic, úvěrů a půjček, leasingu, pohledávek a závazků a skupinového reportingu. V roce 2009 pak došlo k přechodu větší části řešení na webovou platformu jak pro oblast reportingu, tak plánování pro 35 společností skupiny.

 

Jednoduchý přístup k informacím, pohodlné zadávání informací a jednoduše dostupný reporting kdekoli a kdykoli je klíčové jak pro controlling skupiny, tak i pro manažery subholdingů, a controlling a management jednotlivých společností. Včasné zobrazení a odhalení disproporcí ve výkonnosti díky analýze klíčových skupinových finančních ukazatelů zrychluje přijatá nápravná opatření a zamezuje opomenutí závažných faktů nebo zajímavých příležitostí na trhu.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.