facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Silniční technika nasadila Helios Orange

Společnost ST (Silniční technika) se rozhodla implementovat informační systém Helios Orange od firmy LCS International. Silniční technika, podobně jako její mateřská společnost KOBIT, jejíž činnost též Helios Orange podporuje, se zabývá prodejem a údržbou těžké silniční techniky. Před zavedením systému Helios se v ST používal jiný typ informačního systému, který v již některých oblastech nepokrýval činnost firmy do takové míry, jako v mateřském KOBITu systém Helios Orange. Po začlenění ST ke společnosti KOBIT bylo proto rozhodnuto o sjednocení informačních systémů v obou firmách. Implementace informačního systému byla dokončena 30. června 2008 a od 1. července je zde informační systém v ostrém provozu. Ve společnosti ST jsou kromě jádra systému implementovány moduly Kontace, Účetnictví, Pokladna a majetek, Banka, Oběh zboží, Nákup a prodej, Zakázky, Fakturace a pošta a účetní výkazy. Systém má také k dispozici nástroje přizpůsobení a různé měrné jednotky. O zavedení systému Helios se nyní uvažuje i pro slovenskou dceřinou firmu KOBIT-SK.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.