Prodejce potravin Flosman bude využívat Byznys ERP

Společnost Flosman nahradila stávající informační systém novým řešením Byznys ERP od J.K.R. Hlavním důvodem pro změnu bylo zajištění lepší podpory legislativních změn a získání sofistikovanějšího systému na poli účetnictví.



Mezi stěžejní cíle implementace patřilo datové a dokladové propojení mezi sítěmi Flosman a Flop, a to v oblasti přenosu účetních dat, příjemek a avíza souhrnného platebního příkazu. Úzce provázány jsou proto moduly Fakturace a Bankovní operace. Další stěžením bodem bylo propojení mezi stávajícím systémem Aspen, který je napojen na logistiku a prodejny, a Byznys ERP, jenž shromažďuje účetní záznamy skladových dokladů, pokladních dokladů a faktur z Aspenu. V síti Flop jsou ze zapsaných přijatých faktur automaticky vytvářeny vydané faktury, které jsou rozděleny dle prodejen. Vzhledem k velkému počtu přijatých faktur (cca 180 tisíc ročně), byl zaveden import přijatých faktur z EDI komunikace.

 

Společnost Flosman se zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem potravin a jejich rozvozem.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.