Plánování prodeje pro společnost PANASONIC

Společnost KAKTUS Software oznámila, že vyvinula a implementovala systém určený pro plánování prodeje ve společnosti PANASONIC Czech Republic. Nový systém pro plánování prodeje navržený společností PANASONIC s názvem Odysseus vycházel z požadavků na procesní řízení a požadavků vyplývajících z agilní metodiky řízení projektu. Jedním ze základních požadavků bylo zpracování velkého objemu dat k jednotlivým kategoriím produktů společnosti PANASONIC tak, aby aplikace byla schopná v reálném čase efektivně plánovat objem prodeje produktů a zároveň přispěla i k jejich následnému efektivnímu objednávání. Předpokladem bylo využití intranetové technologie s tzv. tenkým klientem.

Data ze systému je možné exportovat či importovat z/do systémů třetích stran. V případě společnosti PANASONIC se jedná převážně o import souborů ze systému SAP. Díky technologii Ajax se všechny údaje o produktech přepočítávají v reálném čase, přičemž výstupy jsou vytvářeny podobně jako v programu Excel.

 

Systém Odysseus byl vyvíjen v prostředí .NET za použití databázového serveru SQL 2008. Důležitou složkou této aplikace je moderní a zejména přehledný grafický design v souladu s korporátní grafikou společnosti PANASONIC. Tento projekt je výsledkem pokračující spolupráce obou společností. KAKTUS Software, který navázal nedávno dokončený projekt zahrnující systém evidence záručních oprav Panaservis.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.