facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Plánování prodeje pro společnost PANASONIC

Společnost KAKTUS Software oznámila, že vyvinula a implementovala systém určený pro plánování prodeje ve společnosti PANASONIC Czech Republic. Nový systém pro plánování prodeje navržený společností PANASONIC s názvem Odysseus vycházel z požadavků na procesní řízení a požadavků vyplývajících z agilní metodiky řízení projektu. Jedním ze základních požadavků bylo zpracování velkého objemu dat k jednotlivým kategoriím produktů společnosti PANASONIC tak, aby aplikace byla schopná v reálném čase efektivně plánovat objem prodeje produktů a zároveň přispěla i k jejich následnému efektivnímu objednávání. Předpokladem bylo využití intranetové technologie s tzv. tenkým klientem.

Data ze systému je možné exportovat či importovat z/do systémů třetích stran. V případě společnosti PANASONIC se jedná převážně o import souborů ze systému SAP. Díky technologii Ajax se všechny údaje o produktech přepočítávají v reálném čase, přičemž výstupy jsou vytvářeny podobně jako v programu Excel.

 

Systém Odysseus byl vyvíjen v prostředí .NET za použití databázového serveru SQL 2008. Důležitou složkou této aplikace je moderní a zejména přehledný grafický design v souladu s korporátní grafikou společnosti PANASONIC. Tento projekt je výsledkem pokračující spolupráce obou společností. KAKTUS Software, který navázal nedávno dokončený projekt zahrnující systém evidence záručních oprav Panaservis.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.