PANBEX implementoval Infor PM

Společnost Infor oznámila, že PANBEX, nadnárodní výrobce průmyslových podlah a stavebních hmot, implementoval řešení Infor Performance Management (Infor PM). Cílem implementace nového řešení bylo zjednodušit a zautomatizovat proces konsolidace finančních dat v obchodní skupině, kterou dnes tvoří 10 mezinárodních poboček. PANBEX má nyní jednotný pohled na finanční informace celé skupiny zahrnující tři společnosti v České republice a dalších sedm na Slovensku, v Polsku, Rusku, Srbsku, Rumunsku, Bulharsku a na Ukrajině.



Společnost PANBEX hledala řešení pro řízení výkonnosti, které by jí pomohlo zkvalitnit stávající holdingové procesy pro finanční a účetní konsolidaci. Do té doby muselo finanční oddělení mateřské firmy každý měsíc konsolidovat potřebná data s velkou pracovní a časovou náročností. Výkazy z jednotlivých poboček bylo nutné naplnit do předpřipravených souborů a poté manuálně převést do centrálního konsolidačního softwaru postaveném na aplikaci Excel. Vedle pracnosti byl celý systém velmi náchylný na vznik chyb. Po zavedení řešení Infor PM se díky automatizaci konsolidačních procesů podařilo redukovat dobu potřebnou na vytváření skupinových reportů z jednoho týdne na půl dne.

 

Kromě toho Infor PM čerpá údaje z různých ERP systémů dceřiných společností a převádí informace postavené na účetních osnovách různých zemí na jednotnou metodiku pro řízení skupiny. Navíc generuje lepší data, se kterými lze dále pracovat a identifikovat zajímavější informace, trendy, obchodní příležitosti atd.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?