Statutární město Ostrava používá CRM od OKsystemu

CRM od OKsystemSpolečnost OKsystem (ve spolupráci se společností OVANET a.s.) úspěšně dokončila projekt implementace Oracle Siebel CRM pro statutární město Ostrava. V rámci projektu byl uveden do provozu komplexní systém Help Desk pro podporu outsourcingu IT služeb spojených s provozováním HW a SW na magistrátu a městských úřadech.



Součástí dalšího předpokládaného rozvoje systému budou zejména integrace s navazujícími systémy včetně např. integrace s telefonní ústřednou.


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.