facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle uvedl E-Business Suite Release 12

Oracle_EBusiness_Suite_705.jpgSpolečnost Oracle uvedla nový informační systém Oracle E-Business Suite Release 12. Nové aplikace mají podpořit fungování podniků v současné globální ekonomice. Pomohou zákazníkům uvažovat globálně a přijímat tak lepší rozhodnutí, pracovat globálně a být konkurenceschopnější, řídit celosvětově podniky a snižovat tak jejich náklady a zvyšovat výkonnost. Inovované aplikace Enterprise Resource Planning (ERP) informačního systému Oracle E-Business Suite poskytují centralizovanou finanční architekturu, jež poskytuje vyšší úroveň kontroly a transparentnosti a podporuje rozmanité místní předpisy a standardy pro účetnictví, daně a pracovněprávní vztahy.

Aplikace ERP sady Oracle E-Business Suite Release 12 také pomohou zákazníkům snižovat náklady pomocí centralizovaného nastavení a správy účetních, daňových a bankovních pravidel. Oracle E-Business Suite Release 12 umožňuje podnikům přijímat kvalifikovaná rozhodnutí na základě všech dostupných informací ze systémů, jež přesahují divize i regiony. Oracle Profitability Manager umožňuje společnostem zpracovávat analýzy a výkazy ziskovosti pro jakýkoli aspekt aktivit, Oracle Human Capital Management nyní zobrazuje data založená na určitých uživatelských rolích, jež umožňují organizacím přijímat kvalifikovaná, strategická a taktická rozhodnutí o pracovních silách a Oracle Project Portfolio Analysis pomáhá organizacím vybírat projekty rozprostřené napříč různými geografickými regiony nebo oblastmi podnikání a sledovat jejich soulad s globálními cíli podniku.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.