facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle uvádí Oracle Retail Release 13

Sada aplikací pro informovaný maloobchodní prodej

Společnost Oracle oznámila dostupnost Oracle Retail Release 13, integrované sady softwarových aplikací pro informovaný maloobchodní prodej. Oracle Retail Release 13 jumožňuje maloobchodníkům v klíčových vertikálních segmentech včetně módy, potravin a spotřebního zboží zvyšovat ziskovost vztahů se zákazníky. Oracle Retail Release 13 pomáhá transformovat nákupní zkušenost zákazníků pomocí analytických informací, na jejichž základě mohou obchodníci lépe rozhodovat o dodavatelském řetězci a zásobování obchodů. Například funkce aplikace Oracle Retail Release 13 pro řízení dodavatelského řetězce propojují dodavatelský řetězec od dodavatele až po spotřebitele a pomáhají efektivněji využívat kapitál k zajištění těch správných výrobků v těch správných obchodech.



Klíčová vylepšení v aplikaci Oracle Retail Release 13:

  • Pravidelná optimalizace cen – funkce Regular Price Optimization zajišťuje optimalizaci celého životního cyklu tvorby cen a umožňuje nastavit generování cen s ohledem na maximalizaci marží, prodeje a výhodnosti pro zákazníka.
  • Merchant Workspace – poskytuje uživatelům aplikace Oracle Retail Release 13 funkce jednotného přihlašování, kontrolního panelu a generování sestav napříč různými řešeními.
  • Velkoobchodní funkčnost – nabízí maloobchodníkům novou příležitost rozšiřování podílu na trhu prodejem výrobků jiným podnikům.
  • Globální funkce pro optimalizaci výkonu – zahrnují funkce několika účetních sad a vylepšení databáze skladových zásob pro účely DPH, které pomohou obchodním řetězcům s mezinárodní expanzí.
  • Vyspělé bezpečnostní funkce – vylepšené protokolování činnosti uživatelů a dokumentace k zabezpečené implementaci pomůže s ochranou zákaznických informací a při projektech zajištění shody s platnými předpisy.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.