Oracle uvádí Oracle Retail Release 13

Sada aplikací pro informovaný maloobchodní prodej

Společnost Oracle oznámila dostupnost Oracle Retail Release 13, integrované sady softwarových aplikací pro informovaný maloobchodní prodej. Oracle Retail Release 13 jumožňuje maloobchodníkům v klíčových vertikálních segmentech včetně módy, potravin a spotřebního zboží zvyšovat ziskovost vztahů se zákazníky. Oracle Retail Release 13 pomáhá transformovat nákupní zkušenost zákazníků pomocí analytických informací, na jejichž základě mohou obchodníci lépe rozhodovat o dodavatelském řetězci a zásobování obchodů. Například funkce aplikace Oracle Retail Release 13 pro řízení dodavatelského řetězce propojují dodavatelský řetězec od dodavatele až po spotřebitele a pomáhají efektivněji využívat kapitál k zajištění těch správných výrobků v těch správných obchodech.



Klíčová vylepšení v aplikaci Oracle Retail Release 13:

  • Pravidelná optimalizace cen – funkce Regular Price Optimization zajišťuje optimalizaci celého životního cyklu tvorby cen a umožňuje nastavit generování cen s ohledem na maximalizaci marží, prodeje a výhodnosti pro zákazníka.
  • Merchant Workspace – poskytuje uživatelům aplikace Oracle Retail Release 13 funkce jednotného přihlašování, kontrolního panelu a generování sestav napříč různými řešeními.
  • Velkoobchodní funkčnost – nabízí maloobchodníkům novou příležitost rozšiřování podílu na trhu prodejem výrobků jiným podnikům.
  • Globální funkce pro optimalizaci výkonu – zahrnují funkce několika účetních sad a vylepšení databáze skladových zásob pro účely DPH, které pomohou obchodním řetězcům s mezinárodní expanzí.
  • Vyspělé bezpečnostní funkce – vylepšené protokolování činnosti uživatelů a dokumentace k zabezpečené implementaci pomůže s ochranou zákaznických informací a při projektech zajištění shody s platnými předpisy.

 
  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.

  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?