facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Optimalizace plánování výroby v Cadence Innovation

Společnost Aimtec se stala partnerem dodavatele automobilového průmyslu firmy Cadence Innovation pro projekt řízení a plánování výroby nárazníků. Hlavní cíl tohoto projektu spočívá v optimalizaci plánování výroby vstřikolisů a lakovny takovým způsobem, aby byla neustále držena optimální hladina zásob v manipulačním skladu. Důležitým předpokladem bylo, že navrhované řešení bude technologicky podpořeno stávajícím informačním systémem SAP ERP, který Cadence využívá na řízení všech klíčových podnikových oblastí.



Celý projekt optimalizace řízení a plánování výroby byl rozdělen do dvou fází. V první části Aimtec upraví a nastaví standardní funkce modulu PP systému SAP ERP, zejména pak funkčnost pro detailní plánování a rozvrhování výroby (MRP I, MRP II), připraví modul pro řízení sériové výroby (PP – REM) a nakonec pomůže s definicí plánovacích strategií pro lisovnu a lakovnu Cadence. Podstatná část první etapy bude vycházet z přednastavených šablon odvětvového řešení SappyCar vyvinuté Aimtecem, které přesně reflektují specifické požadavky dodavatele automobilového průmyslu. Fáze číslo dvě zahrnuje vývoj speciální optimalizační aplikace přesně podle požadavků Cadence, kterou Aimtec vyvíjí také v prostředí systému SAP ERP. Tato aplikace bude umožňovat detailní naplánování výroby s ohledem na omezující podmínky (např. sled barev, sled výrobků, výměna barev apod.) a bude využívat také plánovací data vytvořená ve fázi jedna – jak data kmenová, tak data vygenerovaná MRP plánováním.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.