Nová generace SAP Business Suite 4 SAP HANA

SAP uvedl na trh novou generaci podnikového softwaru SAP Business Suite 4 SAP HANA (zkráceně SAP S/4HANA). Vylepšené uživatelské rozhraní je založené na nástrojích SAP Fiori a je přizpůsobené práci z mobilního zařízení, ať se již jedná o tablet nebo chytrý telefon. SAP S/4HANA ale především přináší řadu vylepšení směřujících k jednoduššímu a rychlejšímu nasazení celého systému do podnikového prostředí.



Důležitým aspektem při vývoji nové generace balíku SAP Business Suite 4 SAP HANA bylo také zjednodušení implementace celého systému do podnikového prostředí a bezproblémový provoz v různých typech infrastruktury. Díky tomu se mohou zákazníci sami volit mezi provozem v cloudu, na místních serverech i v hybridním prostředí. Dalším faktorem, který vývoj nové verze ovlivnil, byl vzestup tzv. internetu věcí a využití velkých dat v reálném čase.

 

SAP S/4HANA se zařadí po bok existujících cloudových řešení skupiny SAP jako je Ariba, Fieldglass a SuccessFactors. Ucelená nabídka umožní zákazníkům přechod na cloud zcela podle jejich možností a potřeb bez narušení provozu stávajících řešení SAP.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.