Modernizace logistických procesů v Gumotexu

Společnost Gumotex bude využívat pro svůj odštěpný závod Automotive v Břeclavi systém pro skladové hospodářství DCI MySite od firmy AIMTEC. Aimtec dodá nejen softwarový produkt DCI MySite, ale i hardwarové vybavení, tzn. radiofrekvenční terminály Motorola, server, termotransferové tiskárny a rádiovou síť. To vše se začleněním do stávající IT infrastruktury společnosti Gumotex. Součástí rozsáhlého projektu je také business poradenství spočívající v nastavení logistických procesů. Nezbytností je integrace Warehouse management systemu na současný podnikový informační systém a následně na nový informační systém, který bude uveden do provozu v polovině roku.



Konkrétními řešenými procesy v Gumotexu jsou příjem materiálu, inspekce s vazbou na přejímku, označení palet etiketami a čárovým kódem, řízení skladu materiálu, zaskladnění do pozice, výdej materiálu do výroby, doplnění na linky řešené interním kanbanem, řízení skladu hotových výrobků, až po vychystání podle dodacího listu s dodržením pravidel FIFO a procesy inventury. Hlavním cílem projektu je zavedení WMS systému pro podporu procesů dle auditovaných požadavků klíčových odběratelů, tj. zajištění bezchybné expedice, FIFO a sledovatelnosti a možnost řízeného skladování materiálu a hotových výrobků bez fixního zónového uspořádání.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.