- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Máte zbytečně volné místo ve skladu?
Logistika a sklad nemusí být slabé místo vašeho byznysu, kterým
vám akorát odtékají peníze. Řešením, jak zajistit efektivní využití
všech vašich možností je fulfillment. S fungujícím systémem pro
řízení skladového hospodářství a podporou fulfillmentu, to navíc
nemusí být nic složitého.
Jak vám fulfillment ušetří náklady?
Na první pohled to tak možná nevypadá, ale když poskytnete skladovací prostory, můžete se s ukladateli podělit o náklady na jejich provoz. Díky větším objemům objednávek si také můžete nasmlouvat výhodnější sazby u dopravců a vaši skladníci budou mít vždy naplněnu frontu práce.
WMS s fulfillmentem
Začátky s provozováním fulfillmentu vám usnadní také systém pro skladové hospodářstvím, ve kterém může být doplněna aplikace přímo pro tyto účely. Součástí řešení od naší společnosti E LINKX je možnost definice Depositora neboli Ukladatele, tedy zákazníka, který má u vás zboží/materiál uložen.
Díky vztahu mezi skladem, produktovou kartou a ukladatelem jsme schopni efektivně řešit provoz jednoho systémového skladu pro všechny ukladatele, nebo několik systémových skladů pro jednotlivé ukladatele. Závisí samozřejmě na vašich požadavcích a potřebách.
Součástí je rozhraní (REST API), prostřednictvím něhož je možné napojení na další externí aplikace nebo e-shopy od ukladatelů. Umožňuje také náhled na informace o stavu skladu a objednávek pro ukladatele. Pro import dokladů, produktů, nebo export skladových pohybů lze využít také webové rozhraní.
A kdy se vyplatí fulfillment naopak ukladatelům?
Důvodů může být hned několik – potřebujete mít volné ruce na jiný byznys, chybí prostory pro skladování, lidé ve skladu, praktický software, organizační zajištění odbavení objednávek, bezpečnost, sezónní výkyvy apod. Když si to shrneme, jde především o:
- Rapidní zvýšení počtu objednávek
Možná jste nedávno začali a vaše aktivity konečně zabraly. A možná stojí za nárůstem objednávek něco jiného. Nic to však nemění na tom, že najednou nemáte kapacity na jejich plnění. - Rychlost dodání
Pro urychlení expedice vašich objednávek děláte maximum, ale pak to přijde – Vánoce, dovolené, výprodeje… Odbavení vašich objednávek může zpomalit celá řada situací. Když čas rozhoduje, můžete se obrátit na fulfillment partnera. - Plánujete expanzi do zahraničí
Fulfillment vám pomůže expandovat na nové trhy, budete moci logistiku pustit z hlavy a soustředit se na další důležité věci, jako je výběr obchodních partnerů v zahraničí či marketing. - Zápasíte s chybami při vyřizování
objednávek
Chybička se občas vloudí. Při ručním vyřizování objednávek může snadno dojít k záměně adres, k přehlédnutí poznámky od zákazníka nebo k „zatoulání“ balíčku. Fulfillment partner má zpravidla systém a automatizované procesy, které pomáhají eliminovat riziko lidské chyby.
A jak to máte s logistikou a skladováním vy? Láká vás fulfillment?
Více se dozvíte na: www.aplikaceprofirmy.cz
Formulář pro přidání akce
13.2. | Webinář: Objevte Odoo: Nejmodernější cloudový systém... |
19.2. | Jak na vytěžování dat a zpracování došlých dokladů |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |