Los Kachlos bude řídit podnikové agendy pomocí Byznys ERP

Česká distribuční společnost Loch Kachlos nasadila podnikový informační systém Byznys ERP od J.K.R. Firma s prodejnami v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti je výhradním dovozcem řady španělských výrobců obkladů a dlažeb, v České republice a na Slovensku má více než 300 prodejních zastoupení.



Důvodem k výměně informačního systému byl růst firmy Los Kachlos v posledních letech. Jejím požadavkům, mezi které patřilo například on-line propojení všech prodejních míst, zpracovávání velkých objemů dat, stabilita a rychlá odezva, nejlépe vyhověl Byznys ERP. Důležitou roli při výběru hrály také požadavky na uživatelsky přívětivé ovládání a snadná přizpůsobitelnost úpravám na míru.

 

Podle J.K.R. jsou hlavními přínosy projektu pro Los Kachlos on-line propojení firemní agendy mezi jednotlivými moduly, hromadné objednávání sortimentu u dodavatelů na základě požadavků od zákazníků, poboček a dceřiných společností a detailní sledování nákladů a výnosů jednotlivých zakázek.

 

Los Kachlos je přední českou společností zabývající se importem a distribucí obkladů a dlažeb, sanitární keramiky, koupelnového nábytku a doplňků. Firma s prodejnami v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti je výhradním dovozcem řady španělských výrobců, v ČR a SR má více než 300 prodejních zastoupení.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.