- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Letiště Praha má nový informační systém
Letiště Praha zahájilo 1. dubna 2007 ostrý provoz první, nejrozsáhlejší a nejdůležitější etapy svého nového podnikového informačního systému. Tato část projektu byla úspěšně dokončena v plánovaném čase ve spolupráci s IBM ČR v rámci projektu ERPort. Cílem první etapy zavádění informačního systému mySAP Business Suite, kterou IBM zahájila v září 2006, bylo zprovoznění funkcionalit systému mySAP v oblastech řízení lidských zdrojů, financí a controllingu a logistických procesů.

Licence k IS mySAP byla Letištěm Praha zakoupena pro 350 pracovníků – uživatelů v rozsahu plné funkcionality systému mySAP a navíc pro dalších 1970 uživatelů, kteří budou využívat funkcionalitu tzv. zaměstnaneckého portálu či samoobsluhy. K zprovoznění zaměstnaneckého portálu dojde v rámci druhé etapy projektu ERPort současně s realizací tzv. datového skladu neboli komfortního a výkonného programového nástroje pro vytváření výkazů. Třetí etapa projektu ERPort obsahuje počítačovou podporu rozsáhlé problematiky správy a údržby veškerého hmotného majetku včetně správy nemovitostí. Ve čtvrté etapě projektu se realizuje řešení programové podpory požadavků v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a také problematiky ochrany životního prostředí. Současně se v této etapě rozšiřuje nad rámec první etapy funkcionalita v oblasti logistiky, a to především řízení vztahů se zákazníky v letovém i neletovém segmentu. Konečně v závěrečné páté etapě přijde na řadu další rozšíření tzv. datového skladu.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










