facebook LinkedIN LinkedIN - follow

LCS se stala součástí skupiny Asseco

ruce_719.jpgTuzemský producent podnikových informačních systémů (ERP), LCS International, se stává součástí skupiny Asseco, která je významným mezinárodním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií. Pro LCS a systémy Helios se tímto partnerstvím otevírají nové možnosti konsolidace českého trhu formou akvizic i příležitosti průniku na další zahraniční trhy.

Investiční smlouvu podepsala společnost Asseco Slovakia s majoritními akcionáři i LCS International v pátek 4.5.2007. Získala tak v LCS 55% podíl. Stávající akcionáři si ponechali ve společnosti LCS minoritní podíl a dále se budou společně podílet na rozvoji skupiny Asseco. Celá transakce ještě podléhá schválení PMÚ na Slovensku a ÚOHS v České republice. Se vstupem strategického partnera se pro LCS otevírají nové možnosti v oblasti akvizic, směřujících k dalšímu posílení role českého ERP trhu. LCS dosud operovala na trzích Česka, Slovenska a Německa. Nyní předpokládá další růst také v oblasti svého zahraničního rozvoje. Se zázemím silné skupiny Asseco získává LCS přístup k mnoha mezinárodním zkušenostem a příležitost vstupovat na další trhy. Kvalitní a technologicky vyspělé systémy Helios mají dobré předpoklady uspět na trzích celé Evropy.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.