- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
K2 atmitec představil ERP systém K2 MONDE
Společnost K2 atmitec představila na svém workshopu v Brně novou verzi Informačního systému K2 MONDE. Název nové verze představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Nový systém je vhodný pro firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv. Během společného dopoledního programu se účastníci dozvěděli, jak mohou využít mobilních aplikací IS K2 při chodu firmy, které informace jsou ty správné a jaké operační systémy lze aktuálně využít (Windows Phone, Android). Dále se hovořilo o tom, co to jsou notifikace a k čemu slouží, pro koho je určen webový klient nebo jak funguje nový modul úkolů.
Pro mobilní technologie připravila firma modul CRM, takže nyní může uživatel přímo z ‚terénu‘ vkládat, editovat či nahlédnout do aktivit u zákazníka. Systém upozorňování na důležité stavy a události byl představen také jako nástroj, jak předcházet krizovým situacím díky včasnému informování uživatele. Dále byl doplněn webový klient , a to o callcentrum, zásilkové služby, úkoly a zakázky.
Odpolední program byl rozdělen do 5 tematických salónků – Business, Administration, Production, Economic a Cloud. Účastníci se dověděli novinky z manažerských oblastí, jako je Business Intelligence, workflow, sledování mobilních objektů, zásilkové služby atd. Prostor byl dále věnován nové ploše, jejíž největší předností je dostupnost všech informací z jednoho místa, novinkám ve výrobě a modulu Servis, který spravuje reklamační řízení, změnám v účetnictví či hlavní knize, a v neposlední řadě zálohování, virtualizaci, dohledu nad technologiemi, cloudovým službám atd.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce