K2 atmitec představil ERP systém K2 MONDE

Společnost K2 atmitec představila na svém workshopu v Brně novou verzi Informačního systému K2 MONDE. Název nové verze představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Nový systém je vhodný pro firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv. Během společného dopoledního programu se účastníci dozvěděli, jak mohou využít mobilních aplikací IS K2 při chodu firmy, které informace jsou ty správné a jaké operační systémy lze aktuálně využít (Windows Phone, Android). Dále se hovořilo o tom, co to jsou notifikace a k čemu slouží, pro koho je určen webový klient nebo jak funguje nový modul úkolů.



Pro mobilní technologie připravila firma modul CRM, takže nyní může uživatel přímo z ‚terénu‘ vkládat, editovat či nahlédnout do aktivit u zákazníka. Systém upozorňování na důležité stavy a události byl představen také jako nástroj, jak předcházet krizovým situacím díky včasnému informování uživatele. Dále byl doplněn webový klient , a to o callcentrum, zásilkové služby, úkoly a zakázky.

 

Odpolední program byl rozdělen do 5 tematických salónků – Business, Administration, Production, Economic a Cloud. Účastníci se dověděli novinky z manažerských oblastí, jako je Business Intelligence, workflow, sledování mobilních objektů, zásilkové služby atd. Prostor byl dále věnován nové ploše, jejíž největší předností je dostupnost všech informací z jednoho místa, novinkám ve výrobě a modulu Servis, který spravuje reklamační řízení, změnám v účetnictví či hlavní knize, a v neposlední řadě zálohování, virtualizaci, dohledu nad technologiemi, cloudovým službám atd.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.