facebook LinkedIN LinkedIN - follow

K2 atmitec představil ERP systém K2 MONDE

Společnost K2 atmitec představila na svém workshopu v Brně novou verzi Informačního systému K2 MONDE. Název nové verze představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Nový systém je vhodný pro firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv. Během společného dopoledního programu se účastníci dozvěděli, jak mohou využít mobilních aplikací IS K2 při chodu firmy, které informace jsou ty správné a jaké operační systémy lze aktuálně využít (Windows Phone, Android). Dále se hovořilo o tom, co to jsou notifikace a k čemu slouží, pro koho je určen webový klient nebo jak funguje nový modul úkolů.



Pro mobilní technologie připravila firma modul CRM, takže nyní může uživatel přímo z ‚terénu‘ vkládat, editovat či nahlédnout do aktivit u zákazníka. Systém upozorňování na důležité stavy a události byl představen také jako nástroj, jak předcházet krizovým situacím díky včasnému informování uživatele. Dále byl doplněn webový klient , a to o callcentrum, zásilkové služby, úkoly a zakázky.

 

Odpolední program byl rozdělen do 5 tematických salónků – Business, Administration, Production, Economic a Cloud. Účastníci se dověděli novinky z manažerských oblastí, jako je Business Intelligence, workflow, sledování mobilních objektů, zásilkové služby atd. Prostor byl dále věnován nové ploše, jejíž největší předností je dostupnost všech informací z jednoho místa, novinkám ve výrobě a modulu Servis, který spravuje reklamační řízení, změnám v účetnictví či hlavní knize, a v neposlední řadě zálohování, virtualizaci, dohledu nad technologiemi, cloudovým službám atd.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.