facebook LinkedIN LinkedIN - follow

K2 4WEB na výdejních místech ALFA.cz

Dlouholetý uživatel Informačního systému K2, společnost Alfa Computer, se rozhodla pro nasazení webového klienta IS K2 4WEB. Pro webového klienta IS K2 4WEB se společnost rozhodla vzhledem k chystanému rozšíření počtu výdejních míst, kdy bylo potřeba rychle zajistit jednoduchou a efektivní evidenci zásilek, která by se ze všech míst promítala přímo do komplexního IS K2. Po zvážení různých možností, například vzdálené plochy, se jako ideální řešení ukázal webový klient IS K2 4WEB.



Jednotlivé funkce pro evidenci zásilek u webového klienta IS K2 jsou seřazeny v logickém sledu - od expedice, přes zásilky na cestě, přijetí zásilky, připravené balíky k vyzvednutí až po vyzvednuté balíky. Příchozí zásilky lze načítat hromadně pomocí čteček čárového kódu či přenosných terminálů. Po načtení balíku jsou v systému ihned vidět potřebné informace o stavu, ceně, kontaktních údajích koncového zákazníka a další. V případě, že celou zásilku pro zákazníka tvoří více balíků, hlídá webový klient IS K2 nejen správnou výši úhrady a výdej u hlavního, nadřazeného balíku, ale i kompletní výdej všech balíků podřízených. Samozřejmostí je také rychlé filtrování dat podle zadaných kritérií.

 

Řešení pro distribuci a evidenci zásilek obsahuje i statistiky a potřebné reporty o stavu zásilek a počítá i s možností nevyzvednutí balíků. V takovém případě jsou takto nedoručené zásilky zaslány zpět na centrálu společnosti.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.