K2 4WEB na výdejních místech ALFA.cz

Dlouholetý uživatel Informačního systému K2, společnost Alfa Computer, se rozhodla pro nasazení webového klienta IS K2 4WEB. Pro webového klienta IS K2 4WEB se společnost rozhodla vzhledem k chystanému rozšíření počtu výdejních míst, kdy bylo potřeba rychle zajistit jednoduchou a efektivní evidenci zásilek, která by se ze všech míst promítala přímo do komplexního IS K2. Po zvážení různých možností, například vzdálené plochy, se jako ideální řešení ukázal webový klient IS K2 4WEB.



Jednotlivé funkce pro evidenci zásilek u webového klienta IS K2 jsou seřazeny v logickém sledu - od expedice, přes zásilky na cestě, přijetí zásilky, připravené balíky k vyzvednutí až po vyzvednuté balíky. Příchozí zásilky lze načítat hromadně pomocí čteček čárového kódu či přenosných terminálů. Po načtení balíku jsou v systému ihned vidět potřebné informace o stavu, ceně, kontaktních údajích koncového zákazníka a další. V případě, že celou zásilku pro zákazníka tvoří více balíků, hlídá webový klient IS K2 nejen správnou výši úhrady a výdej u hlavního, nadřazeného balíku, ale i kompletní výdej všech balíků podřízených. Samozřejmostí je také rychlé filtrování dat podle zadaných kritérií.

 

Řešení pro distribuci a evidenci zásilek obsahuje i statistiky a potřebné reporty o stavu zásilek a počítá i s možností nevyzvednutí balíků. V takovém případě jsou takto nedoručené zásilky zaslány zpět na centrálu společnosti.


 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.