- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
K2 4WEB na výdejních místech ALFA.cz
Dlouholetý uživatel Informačního systému K2, společnost Alfa Computer, se rozhodla pro nasazení webového klienta IS K2 4WEB. Pro webového klienta IS K2 4WEB se společnost rozhodla vzhledem k chystanému rozšíření počtu výdejních míst, kdy bylo potřeba rychle zajistit jednoduchou a efektivní evidenci zásilek, která by se ze všech míst promítala přímo do komplexního IS K2. Po zvážení různých možností, například vzdálené plochy, se jako ideální řešení ukázal webový klient IS K2 4WEB.


Jednotlivé funkce pro evidenci zásilek u webového klienta IS K2 jsou seřazeny v logickém sledu - od expedice, přes zásilky na cestě, přijetí zásilky, připravené balíky k vyzvednutí až po vyzvednuté balíky. Příchozí zásilky lze načítat hromadně pomocí čteček čárového kódu či přenosných terminálů. Po načtení balíku jsou v systému ihned vidět potřebné informace o stavu, ceně, kontaktních údajích koncového zákazníka a další. V případě, že celou zásilku pro zákazníka tvoří více balíků, hlídá webový klient IS K2 nejen správnou výši úhrady a výdej u hlavního, nadřazeného balíku, ale i kompletní výdej všech balíků podřízených. Samozřejmostí je také rychlé filtrování dat podle zadaných kritérií.
Řešení pro distribuci a evidenci zásilek obsahuje i statistiky a potřebné reporty o stavu zásilek a počítá i s možností nevyzvednutí balíků. V takovém případě jsou takto nedoručené zásilky zaslány zpět na centrálu společnosti.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |