facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IS Helios pro Centrum Moravia

centrum_725.jpgSpolečnosti Centrum Moravia a CENTRUM Moravia Sever, autorizovaní prodejci a opravci vozů skupiny DaimlerChrysler, se rozhodly implementovat informační systém Hélios Orange. Stávající informační systém používaný v obou společnostech již nevyhovoval potřebám firem a především nemožnost jeho integrace do nově zaváděného systému Automaster vedla k výběru IS Helios, který je se zaváděným systémem kompatibilní. Smlouvy mezi oběma sesterskými prodejci aut a dodavatelem systému, společností LCS, byly podepsány v létě roku 2006. Neprodleně poté byly zahájeny implementace, které byly dokončeny začátkem roku 2007, kdy byl současně spuštěn také AutoMaster. Nový systém byl zaveden celkem ve třech firmách – v CENTRU Moravia Sever v Ostravě, v CENTRUM Moravia a ve společnosti Moto Morava v Olomouci.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.