- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
INOVIO Reklamační řízení
Nový software pro SMB
Společnost Tactica Management uvádí na trh další z produktů řady INOVIO Express portal. Jedná se o produkt INOVIO Reklamační řízení, novinku z workflow softwarových řešení pro SMB. Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací. Díky integrovanému workflow přináší uživatelům okamžité zvýšení výkonu reklamačního oddělení v důsledku zvýšení efektivity průtoku reklamačních případů firmou.


Produkt INOVIO Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací a servisních případů. Reklamační případy lze snadno registrovat, monitorovat jejich průběh a vyhodnocovat dle zvolených kritérií. Uživatel jednotlivé reklamační případy ovládá v rámci intuitivního a příjemného intranetového rozhraní INOVIO portálu, který je součástí dodávky. Pro INOVIO portál výrobce dodává i jiné moduly, jako například Schvalování došlých faktur, helpdesk, apod. Produkt Reklamační řízení je vhodný pro vedení reklamačních nebo servisních případů produktů i služeb, přenosných i nepřenosných, osobně nebo vzdáleně uplatněných.
Produkt sleduje jednotlivé případy od založení po jejich celý životní cyklus (oprava, výměna, sleva, atd.) až po vyřešení. V INOVIO je možné ke každému případu tisknout RMA protokol (protokol o reklamaci), záznam provedených úkonů (opravenka) a případně další tiskové výstupy dle požadavku zákazníka.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |