INOVIO Reklamační řízení

Nový software pro SMB

Společnost Tactica Management uvádí na trh další z produktů řady INOVIO Express portal. Jedná se o produkt INOVIO Reklamační řízení, novinku z workflow softwarových řešení pro SMB. Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací. Díky integrovanému workflow přináší uživatelům okamžité zvýšení výkonu reklamačního oddělení v důsledku zvýšení efektivity průtoku reklamačních případů firmou.



Produkt INOVIO Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací a servisních případů. Reklamační případy lze snadno registrovat, monitorovat jejich průběh a vyhodnocovat dle zvolených kritérií. Uživatel jednotlivé reklamační případy ovládá v rámci intuitivního a příjemného intranetového rozhraní INOVIO portálu, který je součástí dodávky. Pro INOVIO portál výrobce dodává i jiné moduly, jako například Schvalování došlých faktur, helpdesk, apod. Produkt Reklamační řízení je vhodný pro vedení reklamačních nebo servisních případů produktů i služeb, přenosných i nepřenosných, osobně nebo vzdáleně uplatněných.

 

Produkt sleduje jednotlivé případy od založení po jejich celý životní cyklus (oprava, výměna, sleva, atd.) až po vyřešení. V INOVIO je možné ke každému případu tisknout RMA protokol (protokol o reklamaci), záznam provedených úkonů (opravenka) a případně další tiskové výstupy dle požadavku zákazníka.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.