INOVIO Reklamační řízení

Nový software pro SMB

Společnost Tactica Management uvádí na trh další z produktů řady INOVIO Express portal. Jedná se o produkt INOVIO Reklamační řízení, novinku z workflow softwarových řešení pro SMB. Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací. Díky integrovanému workflow přináší uživatelům okamžité zvýšení výkonu reklamačního oddělení v důsledku zvýšení efektivity průtoku reklamačních případů firmou.



Produkt INOVIO Reklamační řízení je efektivním nástrojem pro elektronickou správu a řízení zákaznických a dodavatelských reklamací a servisních případů. Reklamační případy lze snadno registrovat, monitorovat jejich průběh a vyhodnocovat dle zvolených kritérií. Uživatel jednotlivé reklamační případy ovládá v rámci intuitivního a příjemného intranetového rozhraní INOVIO portálu, který je součástí dodávky. Pro INOVIO portál výrobce dodává i jiné moduly, jako například Schvalování došlých faktur, helpdesk, apod. Produkt Reklamační řízení je vhodný pro vedení reklamačních nebo servisních případů produktů i služeb, přenosných i nepřenosných, osobně nebo vzdáleně uplatněných.

 

Produkt sleduje jednotlivé případy od založení po jejich celý životní cyklus (oprava, výměna, sleva, atd.) až po vyřešení. V INOVIO je možné ke každému případu tisknout RMA protokol (protokol o reklamaci), záznam provedených úkonů (opravenka) a případně další tiskové výstupy dle požadavku zákazníka.


 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.