facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor pomáhá výrobcům s expanzí

infor_erp_lx_722.jpgSpolečnost Infor oznámila novou funkcionalitu řešení Infor ERP LX, která umožní procesním výrobcům efektivněji konkurovat na globálních trzích. K nejdůležitějším funkcím LX Feature Pack 2 patří zpracování plateb kreditními kartami, které rozšiřuje možnosti platebních procesů nabízených zákazníkům, vylepšení v oblasti regionálních a časových zón (možnost zpracování dat a transakcí v konkrétní den a čas – určeno pro výrobce, výrobní zařízení, sklady, zákazníky i dodavatele), vícejazyčné popisy a efektivní stanovování nákladů (zobrazení nákladú v lokální měně zákazníka pro lepší globální podporu).

Nové možnosti dovolí společnostem expandovat na zahraniční trhy prostřednictvím vícejazyčných a více-měnových funkcí a zavedení jednotného prostředí aplikace LX po celém světě. Řešení LX poskytne uživatelům komplexní nadnárodní transakční prostředí, rozšířené platební možnosti a lokální nastavení. Ve verzi Feature Pack 2 jsou tyto globální funkcionality posíleny přidáním podpory regionů a časových zón do systému, možnostmi uvádění zásob v lokálních měnách a vylepšením vícejazyčných schopností. Navíc, nadnárodní společnosti získají přínosy díky vedení jediné hlavní knihy pro všechny operace, redukci potřeb datové konsolidace a lepší provozní efektivitě.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.