- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Infor PM pro malé a střední firmy
Infor PM zjednodušuje plánování a rozpočtování pro SMB segment
Společnost Infor oznámila dostupnost Infor PM Business Edition, řešení pro řízení výkonnosti (PM) navrženého s cílem pomoci malým a středně velkým firmám automatizovat jejich plánovací a rozpočtovací procesy. Infor PM Business Edition nabízí funkcionality pro řízení podnikové výkonnosti využívané obvykle velkými společnostmi, ale přizpůsobené potřebám SMB společností. Výsledkem je snáze implementovatelné a ovladatelné řešení poskytující SMB firmám strategické nástroje pro zvýšení své konkurenceschopnosti.


Plánování a rozpočtování jsou základní obchodní procesy pro společnosti všech velikostí. Většina malých a středně velkých společností spoléhá na tabulkové kalkulátory, které jsou náchylné k chybnému zadávání dat a postrádají reportovací a spolupracující funkcionality. Typické plánovací a rozpočtovací aplikace nabízejí robustnější funkcionalitu, ale jsou zase příliš komplikované a nákladné pro většinu SMB firem. Infor PM Business Edition zaplňuje mezeru na trhu plánovacích a rozpočtovacích řešení, přičemž poskytuje z pohledu SMB potřebné funkcionality v softwarovém balíčku, jež je snadno implementovatelný a zároveň škálovatelný ke splnění dlouhodobých růstových cílů.
Plánovací funkcionality Infor PM Business Edition dovolují společnostem rychle modelovat a testovat různé obchodní scénáře pro vytvoření realistických finančních a provozních plánů. Řešení umožňuje celopodnikovou spolupráci prostřednictvím webového přístupu k plánům a datům a poskytuje schopnosti testovat situace typu „co-když“, aby byla společnost připravena na nečekané události a mohla se zpětně propracovat k základním finančním cílům pro identifikaci klíčových obchodních oblastí a milníků.
Rozpočtovací funkcionality Infor PM Business Edition pomáhají společnostem automatizovat, řídit a zlepšovat rozpočtovací procesy. Uživatelé mohou jednoduše zadávat data z rozpočtu do centrálního umístění. Prostřednictvím stejného centrálního umístění rozpočtovací controller sleduje a řídí celkové rozpočtovací procesy s možností pohledů na stav jakéhokoliv rozpočtu v reálném čase. Tyto schopnosti zajišťují jedinou verzi pravdy díky eliminaci nepropojených excelových tabulek a nabídce centrálního umístění pro všechny rozpočtovací aktivity.
Infor PM Business Edition poskytuje reportovací funkcionality dovolující firmám včas distribuovat informace podnikovému managementu. S využitím integrované aplikace Infor PM Application Studio mohou podniky reportovat plánovací a rozpočtovací data a integrovat také informace z jiných zdrojů.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |