HS Flamingo nasadila Altus Vario

Společnost Altus software oznámila zahájení implementace svého informačního systému Altus Vario v kategorii SQL ve společnosti HS Flamingo. Ta je jedním z největších importérů krbových vložek, kamen, obezdívek a souvisejícího příslušenství do ČR. Od nasazení systému Altus Vario očekává HS Flamingo výrazné zefektivnění nákupu a prodeje, především díky zrychlení odbavování zakázek, zejména internetových. Dosavadní systém, používaný od počátku podnikání firmy, přestal vyhovovat především z hlediska rychlosti zpracování dat a podpory e-shopu.



HS Flamingo bude využívat kompletní Altus Vario v kategorii SQL včetně modulů Účetnictví a Mzdy. Společnost 4profit, která Altus Vario v HS Flamingo implementuje, rozšíří systém o moduly a doplňky, které podporují zasílání zboží prostřednictvím smluvních přepravců a o modul vyvíjený na zakázku pro komunikaci s dopravci Geis a General Parcel. Pro správu skladu bude sloužit doplněk Rozšířené funkce zakázek, který řeší logiku rezervací a rozdělování zboží ze skladu.

 

Spolupráci s e-shopem zajišťuje novinka, Vario Web Services, využívající technologii XML. Vario Web Sevices poskytují možnost univerzálního napojení webového obchodu na Vario bez podrobné znalosti jeho datové struktury a funkcí. Další rozšíření systému se týkají spolupráce s e-shopem a jeho kompletního řízení bezprostředně z informačního systému Vario.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.