HS Flamingo nasadila Altus Vario

Společnost Altus software oznámila zahájení implementace svého informačního systému Altus Vario v kategorii SQL ve společnosti HS Flamingo. Ta je jedním z největších importérů krbových vložek, kamen, obezdívek a souvisejícího příslušenství do ČR. Od nasazení systému Altus Vario očekává HS Flamingo výrazné zefektivnění nákupu a prodeje, především díky zrychlení odbavování zakázek, zejména internetových. Dosavadní systém, používaný od počátku podnikání firmy, přestal vyhovovat především z hlediska rychlosti zpracování dat a podpory e-shopu.



HS Flamingo bude využívat kompletní Altus Vario v kategorii SQL včetně modulů Účetnictví a Mzdy. Společnost 4profit, která Altus Vario v HS Flamingo implementuje, rozšíří systém o moduly a doplňky, které podporují zasílání zboží prostřednictvím smluvních přepravců a o modul vyvíjený na zakázku pro komunikaci s dopravci Geis a General Parcel. Pro správu skladu bude sloužit doplněk Rozšířené funkce zakázek, který řeší logiku rezervací a rozdělování zboží ze skladu.

 

Spolupráci s e-shopem zajišťuje novinka, Vario Web Services, využívající technologii XML. Vario Web Sevices poskytují možnost univerzálního napojení webového obchodu na Vario bez podrobné znalosti jeho datové struktury a funkcí. Další rozšíření systému se týkají spolupráce s e-shopem a jeho kompletního řízení bezprostředně z informačního systému Vario.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.