HORMEN CE implementuje Helios Green

Společnost HORMEN CE, podnikající v oboru projektového osvětlení, rozšířila řady zákazníků informačního systému Helios Green. Od svého vzniku v roce 2004 až do konce roku 2008 využívala společnost HORMEN CE účetní a logistický systém RIS, určený pro malé a střední firmy. Pro HORMEN CE se však stal v průběhu doby nedostačujícím, protože nepodporoval řízení výrobních činností a jeho funkcionality nebyly pro specifický projektový byznys dostatečné. Společnost si proto na základě výběrového řešení vybrala nový IS Helios Green z produkce společnosti LCS. Rozhodující důvody pro jeho výběr byly moderní platforma Microsoft .NET a kvalitní práce systému s daty.



Smlouva mezi společnostmi LCS International a HORMEN CE byla podepsána v prosinci 2008. Ihned poté byla zahájena implementace. Nabíhání jednotlivých modulů do rutinního používání je plánováno jako postupné, přičemž celý projekt by měl být dokončen v září 2009. Ve společnosti HORMEN CE bude implementována kompletní ekonomika a účetnictví, dále moduly Zakázky, CRM, Majetek, Workflow a Sklady. Nebudou zde chybět ani modul pro řízení výroby, Mzdy a Personalistika, Odpisy pohledávek, Řízení skladů a výroby pomocí čárových kódů, Manažerské vyhodnocování a také EDM-elektronická dokumentace.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.