facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AVIA vylepšuje podporu prodeje

Společnost Infor oznámila, že tradiční český výrobce lehkých nákladních aut AVIA ASHOK LEYLAND MOTORS v úzké spolupráci se svými dodavateli informačních technologií, firmami S&T CZ s.r.o. a Your System, dokončil a uvedl do provozu nový systém pro konfiguraci a objednávání vozů, prodej náhradních dílů a poprodejní servis. Systém je založen na implementované nové verzi produktu Infor ERP MAX+ s využitím specifických nadstaveb na bázi moderních webových technologií a přímé komunikace mezi informačními systémy (B2B).



Řešení Infor umožnilo společnosti AVIA zavést nový způsob grafické konfigurace a objednávání vozů přímo přes webové stránky www.avia.cz, což znamená nejen pozitivní změnu pro dealery, ale má zásadní dopady i na tvorbu technické a výrobní dokumentace vozů a zejména do výrobních procesů firmy. Ke zvládnutí změn a podpoře těchto procesů přispívají i souběžně realizované projekty využití čárových kódů rovněž ve spolupráci s S&T.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.