ABRA uvolnila novou verzi ABRA Gx

Společnost ABRA Software uvolnila novou verzi systému ABRA Gx, která pod číslem 7.03 přináší několik nových modulů a také novou možnost nastavení vzhledu aplikace podle schématu Windows XP nebo Vista. Novinky se týkají zejména vztahů s dodavateli, skladů a logistiky, gastronomické výroby a statistiky.

Mezi novinky patří zejména modul SCM - Supply Chain Management, jehož úkolem je plánování budoucího stavu skladu a vztahů s dodavateli za účelem hladkých a včasných dodávek. Rozšířené funkčnosti se dočkaly tzv. Polohované sklady, řešící skladové hospodářství z pohledu logistiky - zejména konkrétního fyzického umístění zboží a výrobků ve skladu a různé metody, jak jej optimálně naskladňovat a vyskladňovat. Nový modul Gastro je určen pro jídelny, restaurace, hotely a jiné gastroprovozy, řeší jak výrobu jídel, tak restaurační prodej. Rozšířenou funkčnost přináší Skriptování, které se nově objevilo v předcházející verzi 7.02.5, jehož účelem je možnost pružného přizpůsobení produktu na míru podle požadavků koncového klienta. Dalším vylepšením je možnost podání hlášení Intrastat elektronicky přes portál veřejné správy. V neposlední řadě dochází i k volitelné změně rozhraní, které si uživatel může přizpůsobit barevnému schématu Windows XP nebo Windows Vista.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?