- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Modul Centrum ePodání komunikuje s úřady

Snadnou komunikaci se státní správou přináší modul Centrum ePodání od společnosti Premier. Stačí stisk jediného tlačítka z daňové kanceláře či mezd pro komunikaci s finančním úřadem, Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ) a zdravotní pojišťovnou, přesto že každý z úřadů má vlastní rozhraní. Modul totiž sdružuje většinu možností pro odesílání daňových výkazů, ale i mzdové agendy a hlášení na příslušné úřady. Pro odesílání hlášení prostřednictvím komunikačního rozhrání České správy sociálního zabezpečení VREP (Veřejné rozhraní pro ePodání) přímo z programu PREMIER je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na ČSSZ.

Komunikace s MFCR (FU) přes rozhraní EPO - aplikace kopíruje princip funkčnosti Podatelny EPO a umožňuje činnost ve dvou modech – odeslání podání a dotaz na výsledek podání. Poté, co je podání odesláno, Podatelna EPO potvrdí jeho přijetí. Potvrzení o přijetí obsahuje jedinečný identifikátor, který byl přijatému podání přidělen.
Pro odesílání zpráv na B2B rozhraní VZP (Všeobecné zdravotní pojišťovny) je opět nutno mít k dispozici kvalifikovaný podpisový certifikát a tento zaregistrovat u VZP. Při registraci je uživateli od VZP rovněž přidělen identifikátor (uid) a tento je potřeba v programu zadat do uživatelských předvoleb k nastavenému certifikátu (el. podpisu). Dále je potřeba mít v počítači řádně nainstalovány certifikáty VZP, dostupné na webu B2B rozhraní a dále je nutné mít počítači nainstalovány příslušné kořenové certifikáty.
Komunikace s Portálem ZP kromě VZP a ZPMV - k odesílání podání přímo z programu Premier je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na Portálu ZP. Tento osobní certifikát musí být nainstalován v počítači, z něhož má komunikace probíhat (nelze zde použít certifikát ze souboru). Dále je nutno ke komunikaci mít nainstalovánu podepisovací komponentu Signer.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










