- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Modul Centrum ePodání komunikuje s úřady
Snadnou komunikaci se státní správou přináší modul Centrum ePodání od společnosti Premier. Stačí stisk jediného tlačítka z daňové kanceláře či mezd pro komunikaci s finančním úřadem, Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ) a zdravotní pojišťovnou, přesto že každý z úřadů má vlastní rozhraní. Modul totiž sdružuje většinu možností pro odesílání daňových výkazů, ale i mzdové agendy a hlášení na příslušné úřady. Pro odesílání hlášení prostřednictvím komunikačního rozhrání České správy sociálního zabezpečení VREP (Veřejné rozhraní pro ePodání) přímo z programu PREMIER je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na ČSSZ.


Komunikace s MFCR (FU) přes rozhraní EPO - aplikace kopíruje princip funkčnosti Podatelny EPO a umožňuje činnost ve dvou modech – odeslání podání a dotaz na výsledek podání. Poté, co je podání odesláno, Podatelna EPO potvrdí jeho přijetí. Potvrzení o přijetí obsahuje jedinečný identifikátor, který byl přijatému podání přidělen.
Pro odesílání zpráv na B2B rozhraní VZP (Všeobecné zdravotní pojišťovny) je opět nutno mít k dispozici kvalifikovaný podpisový certifikát a tento zaregistrovat u VZP. Při registraci je uživateli od VZP rovněž přidělen identifikátor (uid) a tento je potřeba v programu zadat do uživatelských předvoleb k nastavenému certifikátu (el. podpisu). Dále je potřeba mít v počítači řádně nainstalovány certifikáty VZP, dostupné na webu B2B rozhraní a dále je nutné mít počítači nainstalovány příslušné kořenové certifikáty.
Komunikace s Portálem ZP kromě VZP a ZPMV - k odesílání podání přímo z programu Premier je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na Portálu ZP. Tento osobní certifikát musí být nainstalován v počítači, z něhož má komunikace probíhat (nelze zde použít certifikát ze souboru). Dále je nutno ke komunikaci mít nainstalovánu podepisovací komponentu Signer.
Formulář pro přidání akce