- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Systém ARBES FEIS s novými možnostmi elektronického podpisu
Společnost ARBES Technologies vydala novou verzi svého informačního systému ARBES FEIS s číselným označením 14. Systém již několik let obsahuje možnost vytváření elektronických faktur ve formátu ISDOC včetně elektronického podpisu založeného na elektronickém certifikátu. Nyní se uživatelům rozšiřují možnosti volby certifikátu, který bude pro vytvoření podpisu použit. Kromě předem nastaveného systémového certifikátu bude možné využít i individuální certifikáty jednotlivých uživatelů, které ani nemusejí být nainstalované v úložišti operačního systému. Uživatel si tak může certifikát vybrat až při vlastním exportu faktur do formátu ISDOC.


Další novinkou v oblasti elektronického podpisování je i možnost podepsání vytvořených PDF souborů, která zajišťuje podmínku věrohodnosti původu a neporušenosti obsahu dokladů vyžadovanou například zákonem o DPH.
Role uživatelů jsou v systému ARBES FEIS reprezentovány skupinami operátorů. Každý operátor může být zařazen v libovolném počtu skupin, ze kterých přebírá především nastavení přístupových práv, ale také další nastavení (například odesílání e-mailů při změnách stavů dokladů). Verze 14 přináší novou možnost tyto role delegovat na jiné uživatele. Samozřejmě není nutné delegovat všechny role ani předat je všechny jedné osobě – kompetence lze libovolně rozdělit mezi více uživatelů.
V případech neplánované nepřítomnosti uživatele může delegování jeho rolí nastavit jiný oprávněný uživatel, kterým bývá například administrátor systému.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce