- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Systém DUNA ve verzi pro rok 2011
Společnost TILL CONSULT uvolnila pro své zákazníky novou verzi svého systému DUNA. Největší změny byly provedeny v oblasti zpracování DPH. Kromě toho, že do nového řešení byly promítnuty legislativní změny platné od 1. 4. 2011, byla významně rozšířena i funkčnost této části systému. Nově vznikl archiv podaných daňových přiznání. Existence archivu přináší zejména možnost bezpracného vytvoření navazujících opravných nebo dodatečných přiznání DPH. Na základě v archivu uložených daňových přiznání je automatizován i výpočet koeficientu pro část odpočtu daně v krácené výši, který se uplatňuje vždy v prvním zdaňovacím období.


Spuštění archívu daňových možnosti vedlo i k posílení bezpečnosti dokladů zpracovávaných v systému DUNA. Volitelně je možné, po uložení zpracovaného přiznání DPH do archivu, uzamknout všechny záznamy, které jsou od teď považovány za „daňově vyřízené“ (závazky, pohledávky, pokladna, …). Pracovník s patřičným oprávněním může v případě potřeby zámek odblokovat.
Velkou novinkou je i zavedení volitelného zápisu řádků dokladu v modulu Závazky, v evidenci přijatých faktur. Tato funkčnost byla požadována zejména většími společnostmi. Obdobně, jako v procesu prodeje, kdy lze např. z prvotní nabídky volitelně generovat všechny procesně navazující doklady (objednávka, dodací list, faktura), lze i zde, v procesu nákupu, např. načíst řádky z příjemky skladu do řádků navazující přijaté faktury.

Z obchodních modulů byl zejména významným způsobem inovován modul Zakázky, kdy pozornost vývojářů se zaměřila zejména na preciznější vyhodnocování zakázek jak na straně nákladů, tak na straně výnosů.

Modul KASA, určený pro sklady a prodejny, byl doplněn o možnosti tisku prodejek na grafických paragonových tiskárnách, které dávají lepší možnosti pro prezentaci firem na prodejních dokladech.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |