facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vytipování perspektivních on-line zákazníků

Řešení LivePerson a Genesys proaktivně oslovuje vytipované on-line zákazníky

Společnosti LivePerson a Genesys vyvinuly nové integrované řešení pro proaktivní oslovení zákazníků brouzdajících po internetu. Nové řešení propojuje systémy tradičních kontaktních center s webovým prostředím. Pracovníkům péče o zákazníky umožňuje ve vhodný okamžik proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson.



Zákazníci při provádění transakcí na internetu čelí mnoha výzvám, z nichž mnohé souvisejí s absencí dostatečné on-line podpory. Neblahým důsledkem jsou nedokončené transakce, nutnost kontaktovat operátora s žádostí o pomoc či vyhledávání dalších alternativních komunikačních kanálů. Integrované řešení LivePerson a Genesys dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.

 

Třetí generace řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi: Jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky.

 

Proaktivním vyzýváním on-line zákazníků ke kliknutí na tlačítka „click-to-chat“ a „click-to-call“ firmy zajistí, že nabídky jsou prezentovány správným cílovým skupinám – tedy těm, které splňují předdefinovaná kritéria. Jakmile má být zákazník osloven, je interakce přesměrována inteligentní platformou Genesys Customer Interaction Management Platform na nejvhodnější osobu s dobrou znalostí produktu či služby. Tak se zvyšuje pravděpodobnost prodeje nebo uzavření smlouvy. Onou nejvhodnější osobou může být například produktový specialista či operátor speciálně vyškolený pro komunikaci prostřednictvím zákazníkem upřednostňovaného komunikačního kanálu – on-line chat, telefon či textové zprávy.


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.