facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 12. 11. 2014

Star Group nasadila speciální CRM pro potřeby trhu s novými byty

Developerská společnost Star Group nasadila CRM řešení RealPad, které je vyvinuto speciálně pro potřeby trhu s novými byty. Software, jehož součástí je také aplikace pro Android, vyvinula společnost Easycore Media. Developerům i zákazníkům by měl usnadnit obchodní procesy při koupi a prodeji bytu.



Společnost Star Group momentálně realizuje rozsáhlý projekt výstavby 800 nových bytů v areálu Nové Chabry na území Prahy 8. Software RealPad by měl dohlédnout na stoprocentní klientský servis při všech fázích prodeje bytů. „Urbanismus takového rozsahu vyžaduje posílení administrativy a lepší synchronizaci informací vysílaných směrem k zákazníkům. Software od vývojářů z Easycore Media umožní i ve velkém projektu, jako jsou Nové Chabry, zachovat špičkový klientský servis s individuálním přístupem ke každému zájemci,“ uvedl Tal Grozner ze společnosti Star Group.

 

CRM software RealPad eviduje veškeré obchodní aktivity developera, od fáze prvního kontaktu s klientem prostřednictvím webového formuláře přes předběžné rezervace po uzavření smluv, pravidelné splátky a technické prohlídky až po zápis do katastru. „Systém kontroluje obchodní vztahy a závazky, předběžné rezervace bytu, kupní smlouvy i vklady na katastr. Na základě uložených dat okamžitě a automaticky generuje reporty o vývoji prodeje pro strategické plánování vedení společnosti,“ popsal Marián Škvarek z vývojářské společnosti Easycore Media.

 

Software také dohlíží na kvalitu veškerých obchodních procesů, které bývají při předání nového bytu komplikované. „Stává se například, že klient nepředloží včas hypoteční smlouvu, je v prodlení s platbou, nebo naopak uhradí nemalou částku a developerovi trvá týdny ji zaevidovat. Kvůli zastaralým systémům bývají jednání zbytečně zdlouhavá a netransparentní,“ vysvětluje Škvarek. Podle něj se software trefil do díry na trhu, protože řešení speciálně vyvinuté pro potřeby trhu s novými byty, které by usnadňovalo časově náročné zpracování informací, zde doposud chybělo.

 

Součástí systému je také iPad aplikace, která prodejcům i kupujícím poskytuje kompletní přehled informací přímo při prohlídkách bytů. Podle Pavla Štefana, prodejce v Nových Chabrech, mu nový systém ušetřil čas i náklady. Místo stohů vytištěných materiálů si v terénu vystačí s tabletem. „V aplikaci mám vše potřebné hned k dispozici, ceníky, mapy, vizualizace, standardy, znění smlouv, splátkové kalendáře a další. Jednoduše mohu vyfiltrovat volné byty podle požadavků klientů a při prohlídce odesílat přímo na jejich e-mail například půdorysy, které si přejí mít k dispozici. Na místě lze také udělat předrezervaci bytů. Pokud si klient nevybere v jednom projektu, mohu mu ihned nabídnout projekt další, ukázat informace o lokalitě, ceny, dispozice a podobně,“ popsal Štefan.

 

foto: vizualizace areálu Nové Chabry, archiv Star Group ltd.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.